Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Śląsk Wrocław partnerem akcji „Polska mówi #aaa”!

Wrocławski klub objął patronatem akcję Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego „Polska mówi #aaa”.

Tegoroczna kampania zachęca do ograniczenia spożycia cukru i przeprowadzania badań przesiewowych w kierunku nowotworów jamy ustnej. Ambasadorem akcji został bramkarz WKS-u Jakub Słowik.

Śląsk i Polskie Towarzystwo Stomatologiczne połączyła nie tylko słuszna idea, ale i Wrocław, gdzie mieści się siedziba Zarządu Głównego PTS. Wspólne działania promujące Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej (20 marca) swój finał będą miały podczas jedynego marcowego meczu WKS-u na Stadionie Wrocław, czyli piątkowego spotkania z Jagiellonią Białystok (godz. 20.30).

– “Obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej tradycyjnie zaczynamy wcześniej, aby jak najwięcej osób oraz instytucji mogło przygotować się do tego święta. 20 marca to najlepsza okazja, aby rozmawiać o zdrowiu jamy ustnej, dyskutować o przybywających problemach, wskazywać dobre prozdrowotne zachowania, edukować nie tylko dzieci, ale również dorosłych” – podkreśla prof. Marzena Dominiak, prezydent Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego.

O godz. 18.30 na esplanadzie wrocławskiego stadionu, w okolicach trybuny D, zaparkuje specjalny Dentobus, którego operatorem jest Zakład Opieki Zdrowotnej w Kłodzku. Jego załoga aż do pierwszego gwizdka sędziego będzie oczekiwać na kibiców, gotowych bezpłatnie sprawdzić stan zdrowia jamy ustnej i zasięgnąć porad dotyczących profilaktyki i higieny. Do dyspozycji fanów będą nie tylko stomatolodzy, ale również higienistki stomatologiczne.

Kolejnych stomatologicznych akcentów należy wypatrywać w tunelu, w którym gromadzą się piłkarze, tuż przed wejściem na murawę. Dzieci z eskorty wyprowadzającej zawodników obu klubów będą ubrane w koszulki z logotypami Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej oraz kampanii „Polska mówi #aaa”. W promocji przedsięwzięcia pomoże również spiker, który opowie kibicom o projekcie.

– “Cieszę, że zostałem ambasadorem akcji „Polska mówi #aaa”. Zachęcam wszystkich do codziennego dbania o higienę jamy ustnej oraz do regularnych odwiedzin gabinetów stomatologicznych. Naprawdę, nie ma się czego bać, taka wizyta to sama przyjemność” – mówi z uśmiechem Jakub Słowik, bramkarz Śląska Wrocław.

Więcej o inicjatywach związanych z obchodami Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej można dowiedzieć się na: www.polskamowiaaa.pl

Najnowsze

#WiedzaJestWcenie – kampania telewizyjna TOTALbet

Legalny bukmacher TOTALbet uruchomił telewizyjną kampanię reklamową pod nazwą "WiedzaJestWcenie" Spoty będą emitowane przez ...

Całość ›

Handbud na dłużej z Jagiellonią

HANBUD i Jagiellonia Białystok przedłużyły umowę o współpracy Firma z Bielska Podlaskiego pozostanie Sponsorem Premium klubu do ...

Całość ›

Ekstraklasa wypłaciła już klubom blisko 54 mln zł za bieżący sezon

Ekstraklasa SA przelała już na konta klubów uczestniczących w rozgrywkach prawie 54 mln zł w ramach pierwszej transzy wypłat za ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.