Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Śląsk prezentuje wojskowe koszulki

Nowe koszulki meczowe Śląska Wrocław na sezon 2020/21 to nawiązanie do wojskowych tradycji, które przez lata kształtowały tożsamość klubu.

Po trykotach z charakterystycznym wzorem przypominającym laur zdobiący herb, pora na nowy zestaw strojów meczowych. „Meczówki” WKS-u na sezon 2020/21 wykonane zostały we współpracy z firmą Adidas.

Zawodnicy Śląska w nowych strojach po raz pierwszy zagrali już w niedzielę, podczas ostatniego meczu sezonu z Lechią Gdańsk na Stadionie Wrocław. W ten sposób kibice WKS-u mogą jako pierwsi zobaczyć i zakupić nowe trykoty, w których ich drużyna będzie rywalizować przez najbliższe miesiące.

Domowy komplet utrzymany został w stylistyce moro, nawiązującej do wojskowych tradycji klubu z Oporowskiej. Wzór, będący nowoczesną interpretacją wojskowego kamuflażu, drukowany jest na całej powierzchni koszulki (przód, tył oraz rękawy).

Na prawej piersi znajduje się logo Adidasa, a na lewej herb – wykonany techniką precyzyjnego żakardu z haftowanym obrysem w kolorze koszulki. Z tyłu, na karku zawodników, widnieje niewielki napis „WOJSKOWI”. Wszelkie nadruki, nazwiska piłkarzy oraz numery, są wykonane w białym kolorze.

Koszulka posiada dopasowany krój typu slim, klasyczny, zaokrąglony dekolt, a rękawki ozdobią charakterystyczne białe paski. Jak zawsze, stroje Śląska wykonane zostały z najwyższej jakości materiałów, przez firmę Adidas – sponsora technicznego WKS-u. Przy produkcji trykotów wykorzystano pochodzący z recyklingu poliester, co pozwala oszczędzać zasoby naturalne i zmniejsza emisję szkodliwych dla środowiska substancji. Koszulki wyposażone są w technologię AEROREADY, pochłaniającą wilgoć.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›