Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Śląsk promuje Igrzyska

Śląsk Wrocław niestety nie może się pochwalić dużą liczbą zamożnych sponsorów, tym razem jednak za jego pomocą promować się będą Igrzyska sportów Nieolimpijskich.

Klub z Wrocławia ma problem ze znalezieniem strategicznego sponsora, który mógłby znaleźć się na koszulce zawodników. W tym sezonie klub jednak znalazł reklamodawcę na tylną część trykotów.

The World Game to impreza na, której rywalizacja odbywa się w sportach nieolimpijskich, m.in. karate, lacrosse, wspinaczka, taniec sportowy. Impreza odbędzie się w kolejnym roku w stolicy Dolnego Śląska. Umowa zawarta została do grudnia tego roku, jej wartość to prawdopodobnie 800 tyś zł. Organizator przyszłorocznego wydarzenia swoje logo umieścił na koszulkach, nogawce spodenek a także na bandach LED. Ponadto zyskali również prawo do wykorzystania wizerunku zawodników, z ich udziałem powstanie spot, który będzie pokazywany w trakcie spotkań. Także dzieci wyprowadzające zawodników dwukrotnie będą musieli eksponować logo sponsora.

Źródło: Śląsk Wrocław

Najnowsze

Joanna Mazur i Michał Stawicki ze wsparciem fundacji Sport Twoją Szansą

Fundacja Sport Twoją Szansą nawiązała współpracę z AZS AWF Kraków, w ramach której udzieli wsparcia Joannie Mazur i Michałowi ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Joanna Mazur i Michał Stawicki ze wsparciem fundacji Sport Twoją Szansą.
#sponsoringsport #sts https://t.co/cdnu6NTVrG

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0