fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Śląsk promuje Igrzyska

Śląsk Wrocław niestety nie może się pochwalić dużą liczbą zamożnych sponsorów, tym razem jednak za jego pomocą promować się będą Igrzyska sportów Nieolimpijskich.

Klub z Wrocławia ma problem ze znalezieniem strategicznego sponsora, który mógłby znaleźć się na koszulce zawodników. W tym sezonie klub jednak znalazł reklamodawcę na tylną część trykotów.

The World Game to impreza na, której rywalizacja odbywa się w sportach nieolimpijskich, m.in. karate, lacrosse, wspinaczka, taniec sportowy. Impreza odbędzie się w kolejnym roku w stolicy Dolnego Śląska. Umowa zawarta została do grudnia tego roku, jej wartość to prawdopodobnie 800 tyś zł. Organizator przyszłorocznego wydarzenia swoje logo umieścił na koszulkach, nogawce spodenek a także na bandach LED. Ponadto zyskali również prawo do wykorzystania wizerunku zawodników, z ich udziałem powstanie spot, który będzie pokazywany w trakcie spotkań. Także dzieci wyprowadzające zawodników dwukrotnie będą musieli eksponować logo sponsora.

Źródło: Śląsk Wrocław

Najnowsze

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata

Polski bukmacher, marka STS przedłużyła umowę z Asseco Resovią Rzeszów, współpraca potrwa minimum dwa lata STS – największy ...

Całość ›
Raporty

Legia na czele od początku sezonu

Na przestrzeni lipca, kolejny miesiąc z rzędu, to Legia była najbardziej medialnym klubem Ekstraklasy – wynika z analizy ...

Całość ›

Eurolocum.pl nowym sponsorem klubu

Oficjalnym sponsorem PGE VIVE Kielce została firma Eurolocumpl zajmująca się doradztwem w obrocie nieruchomościami Logotyp firmy w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata.
#sponsoringsport #assecoresoviarzeszow #siatkowka https://t.co/3ZWJ6dWxp3

Legia na czele medialności już od początku.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/pFlruFVJyf