fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Skra Bełchatów ma nowego sponsora technicznego

Hiszpańska firma Joma została nowym Sponsorem Technicznym PGE Skry Bełchatów. Producent przez trzy najbliższe sezony zapewni odzież dla pierwszego i drugiego zespołu oraz stroje meczowe dla grup młodzieżowych.

– “Jesteśmy bardzo zadowoleni, że nowym Sponsorem Technicznym została firma Joma. Z punktu widzenia biznesowego, umowa jest bardzo korzystna dla klubu w kontekście panującej sytuacji w siatkówce. Mamy wspólnie wytyczony cel, a to, co firma zaprezentowała, utwierdziło nas w przekonaniu, że jest to bardzo mocna marka, funkcjonująca w obrębie komitetów olimpijskich, ale również w siatkówce, związana m. in. z Cucine Lube Civitanova. Przy okazji spotkań Ligi Mistrzów widzieliśmy stroje włoskiego zespołu, zasięgnęliśmy też ich opinii nt. hiszpańskiej marki. Wierzę, że współpraca przyniesie obopólne korzyści, a siatkarze występujący w strojach Jomy będą zadowoleni. Podpisana umowa obejmuje nie tylko pierwszy zespół, ale i grupy młodzieżowe oraz kolekcję dla kibiców, która będzie dostępna w naszym sklepie, tak, by fani wspólnie, w jednolitych strojach mogli dopingować PGE Skrę Bełchatów w nadchodzącym sezonie” – mówi Prezes KPS Skra Bełchatów Konrad Piechocki.

Joma została założona w 1965 roku przez Fructuoso Lopesa i rozpoczęła produkcję swoich wyrobów mając zaledwie 8 zatrudnionych pracowników. W krótkim czasie zyskała reputację producenta pewnego jakościowo piłkarskiego obuwia, strojów oraz odzieży sportowej i codziennej.

W 1992 firma znalazła się na pierwszym miejscu pod względem sprzedaży obuwia piłkarskiego w Hiszpanii, a pięć lat później została też liderem w sprzedaży obuwia oraz odzieży dla futsalu. Mała fabryka w Portiljo-de-Toledo przekształciła się w 2000 roku w nowoczesny zakład o łącznej powierzchni 70 000 m2, gdzie powstało własne centrum naukowo-badawcze, w którym opracowywane są nowe typy obuwia sportowego przy współpracy z „Towarzystwem badania obuwia” w Toledo oraz Instytutem biomechaniki w Walencji.

W latach 80 – 90 firma sponsorowała m. in. legendarnego piłkarza Realu Madryt Emilio Butragueño, rekordzistę świata na 1500 m – José Luisa Gonzáleza i zdobywcę złota olimpijskiego na tym samym dystansie na Igrzyskach Olimpijskich w Barcelonie – Fermína Cacho.

Widoczność i rozgłos, zapewniły marce ostatnie letnie Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro w 2016 roku. Ze wszystkich sportowców, którzy uczestniczyli w Brazylii, ponad 10% ubrała Joma! Firma była tam głównym sponsorem 9 komitetów olimpijskich, m in. Hiszpanii, Meksyku i Portugalia, oraz 18 federacji lub dyscyplin sportowych, takich jak drużyna Chorwacji w piłce ręcznej, zespół Hiszpanii w rugby, reprezentacja piłkarska Hondurasu czy hiszpańskie, marokańskie i meksykańskie federacje lekkoatletyczne.

– “Sponsorowanie tak utytułowanego klubu to dla nas wielki honor. Drużyna PGE Skry Bełchatów jest znana i doceniana nie tylko w Polsce, ale i w całej Europe. Ta współpraca otwiera nam nowe możliwości i pozwoli mocniej zaangażować się w siatkówkę” – mówi Carolina Sanchez, Central Europe Sales Manager w firmie Joma.

Co ciekawe, firmę Joma i PGE Skrę łączy także osoba Alfonso Floresa – Hiszpana, który teraz pracuje dla Jomy, a wcześniej grał przeciwko bełchatowianom.

Obecnie Joma jest międzynarodową marką z rozgałęzioną siecią spółek działających w USA, Niemczech, Chinach, Meksyku, Hongkongu, Panamie oraz opracowaną dystrybucją swoich towarów w ponad 70 krajach na całym świecie.

Hiszpańska firma zapewnia stroje sportowe takim zespołom siatkarskim jak: Cucine Lube Civitanova, LPR Piacenza, TSV Herrsching oraz piłkarskim: Sevilla F.C., Getafe C.F., Villarreal C.F., Valencia C.F., Swansea City AFC czy Leicester City.

Najnowsze

Bartosz Król nowym rzecznikiem Łódzkiego Klubu Sportowego

Bartosz Król to nowy Rzecznik Prasowy ŁKS-u, w przeszłości miał już okazję pracować w klubie Nowy rzecznik pochodzi z Łodzi i ...

Całość ›

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach

Pozycja lidera w zestawieniu najbardziej medialnych klubów kolejny miesiąc z rzędu należała do Legii Warszawa – wynika z analizy ...

Całość ›

ENEL-MED partnerem medycznym EBL I EBLK

ENEL-MED obejmie opieką medyczną zawodników i zawodniczki najwyższych klas rozgrywkowych w koszykówce: Energa Basket Ligi i Energa ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Bartosz Król nowym rzecznikiem Łódzkiego Klubu Sportowego.
#sponsoringsport #lks #pilkanozna https://t.co/4QcLcem8yW

Sierpień również pod znakiem Legi w mediach.
#sponsoringsport #legiawarszawa #medialnosc https://t.co/aIFDCYq64Y