Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Skoczkowie przyciągają miliony widzów

Właśnie zakończona rywalizacja skoczków narciarskich przyciągnęła przed trybuny rekordowe ilości widzów.

Właśnie zakończył się 38. sezon Pucharu Świata mężczyzn w skokach narciarskich. Zawody odbywały się w okresie od 25 listopada 2016 roku do 26 marca 2017 roku. W Polsce zawody skoków narciarskich relacjonowały dwie  stacje: TVP1 i Eurosport 1.

Średnia widownia wszystkich pucharowych konkursów w sezonie 2016/2017 w TVP 1 wyniosła 4,25 mln osób. Przełożyło się to na 35,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 29,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 33,28 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Na antenie Eurosportu 1 wszystkie konkursy oglądało 579 tys. osób, co dało tej stacji odpowiednio 4,78 proc., 2,93 proc. i 3,49 proc. udziału.

– „Zakończony Puchar Świata w skokach narciarskich był wyjątkowy, nie tylko dzięki historycznemu zwycięstwu polskiej drużyny, ale i znakomitym wynikom oglądalności” – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jacek Kurski, prezes TVP. – „Ta dyscyplina jest już sportem narodowym Polaków a Telewizja Polska jest jej najlepszym ambasadorem. To ogromna satysfakcja, że Polacy chcąc oglądać triumfy naszych zawodników wybierają TVP” – dodaje.

Najchętniej oglądanymi zawodami w skokach był finał Pucharu Czterech Skoczni, na drugim miejscu znalazły się zawody w Zakopanym. W trakcie transmisji skoków narciarskich telewizyjna jedynka nie miała konkurenta, w trakcie każdym zawodów była liderem oglądalności wśród innych stacji. Jak podaje portal Wirtualne Media wszystko to przełożyło się na znaczący zysk. Wpływy reklamowe z zawodów PŚ transmitowanych w TVP1 w sezonie 2015/2016 wyniosły 32,81 mln zł. Dla porównania, w analogicznym okresie rok wcześniej kwota ta wynosiła 25,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów). Jak donoszą media widownia zawodów oglądanych w Eurosporcie podwoiła się!

– „Sezon 2016/2017 był jednym z najlepszych w historii polskich skoków narciarskich. Zwycięstwo Kamila Stocha w Turnieju Czterech Skoczni, złoty medal w drużynie i brązowy Piotra Żyły indywidualnie na mistrzostwach świata w Lahti, a także triumf w Pucharze Narodów to osiągnięcia, o których przed sezonem nawet nie marzyliśmy. Wszystko to sprawiło, że zainteresowanie skokami osiągnęło rekordowy poziom” – mówi Adam Widomski, dyrektor Eurosportu. – „Cieszę się, że tak wielu kibiców śledziło transmisje w Eurosporcie i wspólnie z nami towarzyszyło polskim skoczkom w drodze po sukcesy. Mam nadzieję, że przyszły sezon będzie również znakomity i nasza reprezentacja powalczy o najwyższe cele podczas igrzysk olimpijskich w Pjongczangu, które będziemy relacjonować w pełnym wymiarze” – dodaje.

Źródło: Wirtualne Media

Najnowsze

PZKosz oraz PLK przedłużają współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku

PZKosz oraz PLK przedłużyły współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku, przekazując firmie prawa do streamingu video Genius ...

Całość ›
Raporty

Raport Ekstraklasa 2019/2020

Ekstraklasa postanowiła podsumować poprzedni sezon rozgrywek wydając specjalny raport za sezon 2019/2020 W raporcie poruszono takie ...

Całość ›

Łódzkie partnerem FEN

Pozostało tylko kilka dni do rozpoczęcia gali FEN, federacja ogłosiła jednego z partnerów wydarzenia, którym będzie Województwo ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

PZKosz oraz PLK przedłużają współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku.

#sponsoringsport #koszykowka https://sponsoringsport.pl/pzkosz-oraz-plk-przedluzaja-wspolprace-z-genius-sports-group-do-2030-roku/

Raport Ekstraklasa 2019/2020.

#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/raport-ekstraklasa-2019-2020/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.