fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Siła kibiców od Asisc

Asics w tym roku do promocji swoich produktów nawiązuje do specjalnej więzi łączącej kibiców oraz sportowców, sile jaką dają oni zawodnikom.

Najnowsza kampania Asics nazwana została hasłem „Power Of Fans”. Do jej komunikacji stworzono specjalną podstronę (LINK) na której znajdziemy filmy oraz opowieści zawodników.  Przedstawiciele różnych dyscyplin sportowych wskazują jak ważne dla nich jest wsparcie kibiców, jaką daje im siłę.

Asisc również stara się w sposób naukowy wskazać jak dokładnie kibice mogą pomóc sportowcom. Wskazuje tutaj na więzi emocjonalne, wsparcie, kibicowanie, które zwiększa poziom adrenaliny, testosteronu czy przyśpiesza pracę serca.

Producent sprzętu sportowego również dla wszystkich przygotował specjalny konkurs w której zaprasza do dzielenia się emocjami jakie mogą dać kibice.

 

Źródło: Asics

Najnowsze

Energo-Kontrol sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin

Energo-Kontrol został nowym sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin Zagłębie Lubin pozyskało nowego partnera, którym została ...

Całość ›

Daniel Gołda wiceprezesem Wisły Kraków SA

Podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Wisły Kraków SA Daniel Gołda został powołany na stanowisko wiceprezesa zarządu ...

Całość ›

Kanał na You Tubie sponsorem AZS UMCS Lublin

Naukowy Bełkot AZS UMCS Lublin – w nowym sezonie pod taką nazwą będzie występowała drużyna koszykówki mężczyzn w rozgrywkach ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Energo-Kontrol sponsorem telewizji klubowej Zagłębia Lubin
#sponsoringsport #zaglebielubin #tv https://t.co/I1sSw3enYW

Daniel Gołda wiceprezesem Wisły Kraków SA.
#sponsoringsport #wislakrakow #pilkanozna https://t.co/G0lzJgYbYP