Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Siła kibiców od Asisc

Asics w tym roku do promocji swoich produktów nawiązuje do specjalnej więzi łączącej kibiców oraz sportowców, sile jaką dają oni zawodnikom.

Najnowsza kampania Asics nazwana została hasłem „Power Of Fans”. Do jej komunikacji stworzono specjalną podstronę (LINK) na której znajdziemy filmy oraz opowieści zawodników.  Przedstawiciele różnych dyscyplin sportowych wskazują jak ważne dla nich jest wsparcie kibiców, jaką daje im siłę.

Asisc również stara się w sposób naukowy wskazać jak dokładnie kibice mogą pomóc sportowcom. Wskazuje tutaj na więzi emocjonalne, wsparcie, kibicowanie, które zwiększa poziom adrenaliny, testosteronu czy przyśpiesza pracę serca.

Producent sprzętu sportowego również dla wszystkich przygotował specjalny konkurs w której zaprasza do dzielenia się emocjami jakie mogą dać kibice.

 

Źródło: Asics

Najnowsze

Energa Sponsorem Tytularnym Gdańsk Maraton 2025

Jedna z największych polskich spółek energetycznych – Energa SA została sponsorem tytularnym gdańskiego maratonu, który 6 kwietnia ...

Całość ›

Arena Lublin szuka „Tytularnego”

Arena Lublin to obiekt wybudowany w 2014 roku, mogący pomieścić 15 247 widzów Zarządzający obiektem MOSiR Lublin postanowił ...

Całość ›

PGE GiEK Skra Bełchatów i Weron z umową

Firma WERON, specjalizująca się w dostarczaniu najwyższej jakości produktów z obszaru medycyny sportowej, została Partnerem PGE GiEK ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›