Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Siatkarze Trefla Gdańsk łączą się online z karnetowiczami

Dwa tygodnie przed Świętami siatkarze Trefla Gdańsk właśnie za pośrednictwem internetu łączą się z posiadaczami karnetów, by złożyć świąteczne życzenia, porozmawiać o tym nietypowym sezonie, podziękować za wsparcie i spędzić wspólnie choć pół godziny.

Trefl Gdańsk uruchamiając przed rozgrywkami 2020/2021 sprzedaż całosezonowych karnetów brał pod uwagę niebezpieczeństwo zamknięcia trybun i od razu wprowadził dla karnetowiczów formę ewentualnej rekompensaty – jeśli co najmniej pięć meczów domowych w rundzie zasadniczej odbywa się bez udziału kibiców, do każdego z posiadaczy karnetów powędruje replika koszulki meczowej Mariusza Wlazłego z autografami całej drużyny. Te pięć meczów nastało niestety bardzo szybko, bo już z początkiem listopada, a kibice mogli być obecni w hali tylko podczas domowej inauguracji sezonu 25 września. Mimo braku obecności fanów na trybunach „gdańskie lwy” cały czas czują wsparcie swoich kibiców.

– „Siatkówka jest sportem, który wymaga kibiców. Oczywiście brakuje nam fanów na trybunach, wspólnego przeżywania emocji, ale czujemy to wsparcie, które płynie z komentarzy w mediach społecznościowych, czy dopingu nagranego przez kibiców i puszczanego z głośników w hali” – mówi kapitan Trefla Mariusz Wlazły.

By podziękować za tę formę wsparcia, a także złożyć świąteczne życzenia zawodnicy Trefla Gdańsk łączą się w tym tygodniu ze swoimi najwierniejszymi fanami w formie online. W sumie zorganizowane zostały cztery takie spotkania, a na każde zaproszonych było około 50 osób.

– „Od połowy marca, gdy przerwany został sezon 2019/2020, musieliśmy przeorganizować swoje dotychczasowe działania marketingowe i komunikacyjne, ponieważ te skupiające się na celach frekwencyjnych po prostu przestały mieć sens. Zaczęliśmy od zorganizowania na Twitterze Wirtualnego Pucharu Polski, dzięki któremu zanotowaliśmy w jeden weekend trzykrotnie większy przyrost followersów w tym medium niż wcześniej w ciągu całego miesiąca, następnie zaczęliśmy przeprowadzanie live’ów na Instagramie, gdzie kibice mogli grać z siatkarzami w lekko zmodyfikowane formy planszówek Trefla, przygotowywaliśmy naukę języków obcych w InstaStory z naszymi zawodnikami zagranicznymi, a także razem ze Sponsorami i Partnerami tworzyliśmy konkursy i cykle ciekawostek w portalu Facebook. Nowy sezon także oczywiście rozpoczęliśmy z już zmodyfikowanym podejściem do naszych działań i skupiamy się na wzmacnianiu wizerunku klubu oraz aktywnościach komunikacyjnych. Powstały między innymi dwa cykle materiałów wideo za pośrednictwem których kibice mogą lepiej poznać naszych najmłodszych zawodników, a także zobaczyć jak „gdańskie lwy” odpowiadają na czasem niewygodne pytania. Przedświąteczne łączenia online z posiadaczami karnetów to kolejne z działań, dzięki któremu cały czas jesteśmy blisko fanów, a to jest dla nas niezmiernie ważne” – mówi Justyna Gdowska, odpowiedzialna w Treflu Gdańsk za komunikację i marketing.

Z dwiema pierwszymi grupami kibiców połączyli się kapitan drużyny Mariusz Wlazły i rozgrywający Marcin Janusz, a w kolejnych rozmowach w czwartkowy wieczór uczestniczyć będą Bartłomiej Lipiński i Kewin Sasak.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›