Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Siatkarze Jastrzębskiego Węgla sprzedawali karnety

Wystartowała przedsprzedaż stałych wejściówek na sezon 2019-2020 siatkarzy Jastrzębskiego Węgla. W akcję promocyjną zaangażowani zostali siatkarze pierwszego zespołu.

Punktualnie o godzinie 13:00 w czwartek otwarte zostały bramy Hali Widowiskowo-Sportowej, ale pierwsi chętni na karnety Jastrzębskiego Węgla pojawili się na terenie jastrzębskiej areny nawet wcześniej.

Od czwartku do przyszłej środy trwać będzie przedsprzedaż dla posiadaczy zeszłorocznych karnetów. Mają oni prawo do rezerwacji miejsca zajmowanego w poprzednim sezonie. W pierwszym dniu sprzedaży karnetów w akcję zaangażowani zostali zawodnicy pomarańczowej drużyny: Jakub Popiwczak, Michał Szalacha oraz Tomasz Fornal.
Reprezentanci kraju usiedli w kasach hali i wspólnie z pracownikami Klubu sprzedawali fanom abonamenty na mecze w nowym sezonie. Nowy przyjmujący Pomarańczowych Tomasz Fornal już od progu zapraszał kibiców do siebie, a ci z uśmiechem na twarzach podążali w kierunku zajmowanej przez niego kasy.

Zawodnicy przez kilka godzin byli do dyspozycji kibiców. Chętnie pozowali do wspólnych zdjęć, jak również dyskutowali z nimi na siatkarskie tematy. – „Komentatorzy mówili, że Pan puka do kadry, a ja bym ujął to tak, że Pan mocno wali do jej drzwi” – mówił z uznaniem o Jakubie Popiwczaku jeden z fanów. Brązowy medalista tegorocznej Ligi Narodów z entuzjazmem dzielił się swoimi wrażeniami z pobytu w pierwszej reprezentacji, a w rozmowach tych najczęściej przebijało się określenie: „niesamowite”.

Każdy z kupujących karnet otrzymał również voucher uprawniający do 20-procentowego rabatu na zakupy w oficjalnym sklepie Klubu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›