Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Siatkarska 1 Liga z Polsatem

Przed siatkarskim sezonem podpisano umowę na mocy, której co tydzień jedno ze spotkań 1 Ligi pokaże Polsat  jedna ze stacji Grupy Polsat.

W sezonie 2018/19, na mocy umowy z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej, 1.Ligą mężczyzn zarządzać będzie Profesjonalna Liga Piłki Siatkowej SA. Współpraca ma doprowadzić do profesjonalizacji rozgrywek, podnoszenia sportowego poziomu zespołów oraz stworzenia sportowego produktu, który będzie spełniał najwyższe standardy.

Jedną z kluczowych informacji na stracie rozgrywek jest podpisanie partnerskiej umowy z Telewizją Polsat. W jej ramach na sportowych antenach tej stacji będzie można śledzić na żywo hit każdej kolejki 1. Ligi. Pierwsza, historyczna transmisja zostanie przeprowadzona już w najbliższy czwartek, 27 września, z hitu kolejki Stal Nysa – MKS Ślepsk Suwałki.

– “Wspólnie wykonaliśmy pierwszy krok, który ma zbudować nową jakość zaplecza PlusLigi” – mówi Marian Kmita, szef sportu w Polsacie. – “Siatkówka od lat jest jednym z naszych flagowych produktów, dlatego kolejny raz podejmujemy wyzwanie. Razem z prezesami klubów, PLPS-em chcemy stworzyć produkt, który będzie się rozwijał, wzmacniał polską siatkówkę, a w efekcie przynosił nam wszystkim korzyści.”

W ramach współpracy z klubami 1. Ligi powstała nowa strona internetowa. Zaprezentowano na niej wszystkie najważniejsze wydarzenia związane z rozgrywkami. W dalszych planach, poza materiałami dziennikarskimi, jest także dostarczenie kibicom wyników live oraz rozbudowanych statystyk meczowych. Wszystkie kluby 1. Ligi będą korzystały, podobnie jak PlusLiga i LSK z nowoczesnego systemu kontaktu z mediami – portalu accredito.com.

– “I liga mężczyzn rozpoczyna bardzo ważny etap w swoim rozwoju, ale też i trudną próbę sprostania wymogom marketingowym i medialnym stawianym klubom profesjonalnym. Bardzo się cieszę, że Telewizja Polsat dostrzega tkwiący w rozgrywkach pierwszoligowych potencjał. Polsat, to od wielu lat sojusznik Polskiej Siatkówki, który wypracował najwyższego poziomu standardy, które obowiązują w przekazie telewizyjnym z rozgrywek międzynarodowych najwyższego szczebla” – podkreśla Jacek Kasprzyk, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej i dodaje: – “Jestem przekonany, że kluby I ligi sprostają tym standardom i oczekiwaniom.”

– “To dla nas niezmiernie ważne, by zaplecze PlusLigi z każdym miesiącem stawało się coraz mocniejsze i coraz lepsze” – mówi Artur Popko, prezes zarządu PLPS SA. – “Pozyskaliśmy już partnera telewizyjnego, ruszyliśmy ze wspólną oprawą medialną i marketingową. Widząc zapał naszych nowych partnerów jestem przekonany, że wspólnie zbudujemy ligę o bardzo wysokiej jakości” – dodaje.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh