Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Serwis MMARocks z partnerem strategicznym

Serwis MMARocks.pl, największy i najstarszy polski portal poświęcony mieszanym sztukom walki, rozpoczął współpracę z popularną marką odzieżową Extreme Hobby.

Extreme Hobby to nie tylko odzież MMA i kibicowska, ale również tzw. streetwear. Odzież uliczna z kolekcji marki została zaprojektowana z myślą o osobach, które na co dzień nie stronią od mocnych wrażeń i kontrowersji. To ubrania, które łączą wyjątkową trwałość z unikalnym, odważnym wzornictwem.

– „Bardzo się cieszę, że kończąc dziesiąty rok działalności możemy rozpocząć współpracę z tak popularną marką jak Extreme Hobby” – mówi Marcin Jabłoński, redaktor naczelny serwisu MMARocks.pl – Liczę, że nasze wspólne działania rozpoczną okres długofalowego partnerstwa z korzyścią dla obu stron. Ostatnie dwanaście miesięcy były dla naszego serwisu przełomowe. Tym bardziej cieszy nas, że wchodząc w jedenasty rok działalności, będziemy współdziałać z tak mocnym partnerem.

Jego entuzjazm podziela Marcin Dunajski, współwłaściciel marki Extreme Hobby: – „Serwis MMARocks.pl to o wiele więcej niż tylko zwykła strona z newsami. To przede wszystkim miejsce, wokół którego od wielu lat skupia się internetowe życie polskiej społeczności MMA. Właśnie dlatego nie mogło nas tam zabraknąć. Extreme Hobby to w końcu rdzennie polska marka, a wszystkie nasze ubrania produkowane są na terenie kraju.”

Z dniem 1 grudnia poznańska firma Extreme Hobby stała się Partnerem Strategicznym MMARocks.pl.

Źródło: MMARocks.pl

 

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›