Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„Sercem z Naszymi” – rusza nowa kampania Milki

Milka, która od zeszłego roku jest partnerem Polskiego Związku Narciarskiego rusza z nowa kampanią marketingową, w ktorej wykorzystuje wizerunek skoczków narciarskich.

– „Skoki narciarskie w naszym kraju traktowane są niemalże jako sport narodowy – od lat wszyscy niezmiennie jesteśmy sercem z naszymi. Dlatego tak bardzo cieszymy się z dotychczasowej współpracy z PZN, którą z wielką przyjemnością będziemy kontynuować w tym roku. Traktujemy bycie sponsorem jako ogromny przywilej, ale również odpowiedzialność” – mówi Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka.

Od początku sezonu w ramach kampanii w Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć billboard sponsorski Milki towarzyszace transmisją skoków. Wizerunek skoczków będzie widoczny na materiałach POSM w punktach sprzedaży w całej Polsce. W styczniu natomiast marka planuje organizację wielu konkursów, do których będą do wygrania gadżety związane ze skokami oraz bilety na Puchar w Zakopanem.

Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Najnowsze

Windsurfer z Sopotu w gronie ambasadorów Energi

Paweł Tarnowski, windsurfer z Sopockiego Klubu Żeglarskiego, trzykrotny mistrz świata i mistrz Europy, został nowym ambasadorem Energi ...

Całość ›

Znaczek pocztowy 80. Tour de Pologne trafił do obiegu

W siedzibie Poczty Polskiej, został oficjalnie pokazany znaczek pocztowy emisji 80 Tour de Pologne, który 3105 został wprowadzony do ...

Całość ›

Ruchu w Ekstraklasie z nowym systemem biletowym

Ruch wywalczył na boisku awans do PKO BP Ekstraklasy, a wraz z promocją do sportowej elity wspólnie z marką Stellis przygotował nowy ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›