„Sercem z Naszymi” – rusza nowa kampania Milki
Milka, która od zeszłego roku jest partnerem Polskiego Związku Narciarskiego rusza z nowa kampanią marketingową, w ktorej wykorzystuje wizerunek skoczków narciarskich.
– „Skoki narciarskie w naszym kraju traktowane są niemalże jako sport narodowy – od lat wszyscy niezmiennie jesteśmy sercem z naszymi. Dlatego tak bardzo cieszymy się z dotychczasowej współpracy z PZN, którą z wielką przyjemnością będziemy kontynuować w tym roku. Traktujemy bycie sponsorem jako ogromny przywilej, ale również odpowiedzialność” – mówi Krzysztof Dłużniewski, brand manager Milka.
Od początku sezonu w ramach kampanii w Telewizji Polskiej będzie można zobaczyć billboard sponsorski Milki towarzyszace transmisją skoków. Wizerunek skoczków będzie widoczny na materiałach POSM w punktach sprzedaży w całej Polsce. W styczniu natomiast marka planuje organizację wielu konkursów, do których będą do wygrania gadżety związane ze skokami oraz bilety na Puchar w Zakopanem.
Za operacyjne zarządzanie kampanią oraz działania eventowe odpowiada agencja Event Factory, za kreacje kampanii – agencja Carla Zuri, produkcję spotu – dom produkcyjny Truskavka. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshire. Za obsługę loterii oraz przygotowanie materiałów graficznych odpowiada IQ Marketing. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.