Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Serce Sopotu – Trefl Sopot

Z serca do koszykówki – #sercesopotu, Trefl Sopot z nowym hasłem przewodnim.

W najbliższym sezonie Polskiej Ligi Koszykówki wszystkie działania marketingowe i wizerunkowe Trefla Sopot będą skupione pod hasłem #sercesopotu. Oczywiście hashtag ten dotyczy również meczów i postawy sportowej żółto-czarnych, ponieważ starcia Trefla od wielu lat są kumulacją dobrych emocji w mieście, a także wyznaczają sportowy rytm kurortu.

Trefl Sopot powstał z miłości do koszykówki, a dzięki wsparciu kibiców, miasta oraz partnerów stał się sercem Sopotu. Klub chce zarażać zamiłowaniem do sportu, a także poprzez pokazywanie poza boiskowych zainteresowań zawodników sprawić, by każdy odnalazł w życiu swoją pasję. W sezonie 2017/2018 kierunki dla działań Trefla Sopot będzie wyznaczać hasło #sercesopotu, które pojawi się także w identyfikacji wizualnej drużyny. Przy hashtagu umieszczana będzie linia nawiązująca do wykresu bicia serca, w którą wpisana została piłka do koszykówki. Poprzez wprowadzenie tej strategii we wszystkie aktywności klubu Trefl Sopot chce jeszcze mocniej wiązać swe działania z miastem, a także sprawić, by każdy mieszkaniec kurortu nosił w swym sercu basket.

„Hasło #sercesopotu ma odnosić się do wszystkich działań Trefla Sopot – zarówno tych sportowych, jak i poza boiskowych – oraz posłużyć ujednoliceniu komunikacji marketingowej klubu. Hashtag jest wzorowany na haśle stosowanym przez Washington Wizards – #DCFamily – które dzięki ujęciu nazwy miasta, a nie klubu, pozwala na szerszą komunikację, zakorzenienie drużyny wśród lokalnej społeczności oraz silne utożsamianie się z miejscem, jednocześnie czerpiąc z rozpoznawalności i siły marki miasta-gospodarza. Hasło #sercesopotu ma wyznaczać kierunki dla działań marketingowych i promocyjnych Trefla Sopot, tak by wszystkie aktywności były zgodne z misją i wizją klubu, w której niejednokrotnie pojawia się odwołanie do serca” – mówi Małgorzata Ciszewska, prezes spółki Game Time, która odpowiada za marketing, PR, organizację meczów oraz partnerstwa biznesowe Trefla Sopot oraz LOTOSU Trefla Gdańsk.

W sezonie 2017/2018 koszykarze miłością do basketu będą zarażać nie tylko podczas meczów, ale też realizując szereg programów. Kontynuowany będzie „Szkolny Basket”, w którym w sezonie 2016/2017 uczestniczyło ponad 1500 dzieci z całego Pomorza, a nowościami będą projekty „Moja Pierwsza Lekcja Koszykówki” i „Trefl Sopot z klasą”, które łącznie mają dotrzeć do blisko 20 szkół w Sopocie i Gdańsku. Marcin Stefański – kapitan o sercu do pomagania – kontynuować będzie z kolei współpracę z domami dziecka, fan crossfitu i zdrowego stylu życia Artur Mielczarek będzie uczestniczyć w inicjatywach dotyczących aktywności i bycia fit, a serce do motoryzacji Filipa Dylewicza przełoży się m.in. na odjazdowe animacje w ERGO ARENIE. – „Projekty staraliśmy się połączyć z pasjami zawodników, tak by mogli oni zarażać kibiców i mieszkańców zamiłowaniem do rozwijania i realizowania swoich hobby, także tych poza koszykarskich. Oczywiście mamy też nadzieję, że największemu gronu naszej społeczności przekażemy miłość do basketu i o ligowe punkty będziemy walczyć przy wsparciu kilkutysięcznej publiczności” – kończy Małgorzata Ciszewska.

Niedawno nowe hasło przewodnie zaprezentował inny klub za którego działania odpowiada spółki Game Time – Lotos Trefl Gdańsk (LINK).

Zdjęcie użytkownika Trefl Sopot.

Źródło: Trefl Sopot

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›