Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

SAP głównym sponsorem Mistrzostw Świata klasy 505 w Gdyni

Mistrzostwa Świata klasy 505, które po raz pierwszy w historii odbędą się w Polsce, firma SAP została sponsorem głównym tej imprezy.

Regaty odbędą się w Gdyni w dniach 18-27 lipca 2018. Organizatorem Mistrzostw Świata jest Polski Związek Żeglarski przy udziale Polskiego Stowarzyszenia klasy 505 i miasta Gdynia.

SAP to znana firma technologiczna, światowy lider aplikacji dla biznesu. Firma działa na ponad 180 rynkach na całym świecie. Od wielu lat SAP konsekwentnie wspiera najciekawsze imprezy żeglarskie na świecie, jest partnerem technologicznym m.in. World Sailing, Extreme Sailing Series czy Kieler Woche. W ramach platformy SAP Sailing firma zbudowała własne narzędzia informatyczne, których zadaniem jest przybliżenie i uatrakcyjnienie regat żeglarskich dla obserwatorów na brzegu.

SAP została sponsorem tytularnym Mistrzostw Świata 505 w Gdyni, na których wystartuje ponad 200 żeglarzy z całego świata. Obserwatorom i fanom na brzegu firma zapewni atrakcyjne relacje wydarzeń na wodzie.

– “Bardzo nas cieszy to, że SAP wspiera nasze regaty. Dzięki trackingowi i rozwiązaniom technologicznym naszego sponsora tytularnego, rywalizację podczas Mistrzostw Świata 505 w Gdyni będzie można śledzić przez internet z dowolnego miejsca na ziemi. Dzięki nowym technologiom, żeglarstwo na świecie staje się wśród fanów sportu nową Formułą 1 i my również, dzięki SAP, możemy mieć w tym swój udział” – mówi Przemysław Zagórski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Klasy 505

– “SAP jest zdecydowanie jedną z najbardziej zaangażowanych na świecie firm, jeśli chodzi o wprowadzanie innowacji technologicznych do sportu. Po rozwiązania SAP sięgają m.in. Bayern Monachium, Manchester City, reprezentacja Niemiec w piłce nożnej, liga hokeja NHL czy też Formula 1 i mcLaren. Znane i powszechnie stosowane są też rozwiązania SAP właśnie dla żeglarstwa. Dzięki technologii możemy analizować dane w czasie rzeczywistym, na bieżąco wyciągać wnioski i podejmować decyzje. Cieszymy się, że przy tak prestiżowej imprezie, jak Mistrzostwa Świata 505 w Gdyni, będziemy mogli dostarczyć sportowcom i kibicom niezapomnianych wrażeń” – komentuje Aleksandra Żarkowska, Dyrektor Marketingu w SAP Polska.

Najnowsze

Lechia w Gdańsku zagra z kibicami

Lechia Gdańsk rozpoczyna akcję „Kibice na stadionie” Każdy kibic gdańskiego zespołu będzie mógł pojawić się na trybunach ...

Całość ›

Górnik wybrał trzeci komplet koszulek

Górnik Zabrze w ramach specjalnego konkursu rozstrzygnął jak będzie wyglądała klubowa koszulka w nowym sezonie Rywalizacja była ...

Całość ›

Stadion Wrocław największym ekranem kinowym w Europie

W piątek Stadion Wrocław uruchomił kino samochodowe a jego elewacja stała się największym ekranem kinowym w całej Europie 22 ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.