fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

SAP głównym sponsorem Mistrzostw Świata klasy 505 w Gdyni

Mistrzostwa Świata klasy 505, które po raz pierwszy w historii odbędą się w Polsce, firma SAP została sponsorem głównym tej imprezy.

Regaty odbędą się w Gdyni w dniach 18-27 lipca 2018. Organizatorem Mistrzostw Świata jest Polski Związek Żeglarski przy udziale Polskiego Stowarzyszenia klasy 505 i miasta Gdynia.

SAP to znana firma technologiczna, światowy lider aplikacji dla biznesu. Firma działa na ponad 180 rynkach na całym świecie. Od wielu lat SAP konsekwentnie wspiera najciekawsze imprezy żeglarskie na świecie, jest partnerem technologicznym m.in. World Sailing, Extreme Sailing Series czy Kieler Woche. W ramach platformy SAP Sailing firma zbudowała własne narzędzia informatyczne, których zadaniem jest przybliżenie i uatrakcyjnienie regat żeglarskich dla obserwatorów na brzegu.

SAP została sponsorem tytularnym Mistrzostw Świata 505 w Gdyni, na których wystartuje ponad 200 żeglarzy z całego świata. Obserwatorom i fanom na brzegu firma zapewni atrakcyjne relacje wydarzeń na wodzie.

– “Bardzo nas cieszy to, że SAP wspiera nasze regaty. Dzięki trackingowi i rozwiązaniom technologicznym naszego sponsora tytularnego, rywalizację podczas Mistrzostw Świata 505 w Gdyni będzie można śledzić przez internet z dowolnego miejsca na ziemi. Dzięki nowym technologiom, żeglarstwo na świecie staje się wśród fanów sportu nową Formułą 1 i my również, dzięki SAP, możemy mieć w tym swój udział” – mówi Przemysław Zagórski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Klasy 505

– “SAP jest zdecydowanie jedną z najbardziej zaangażowanych na świecie firm, jeśli chodzi o wprowadzanie innowacji technologicznych do sportu. Po rozwiązania SAP sięgają m.in. Bayern Monachium, Manchester City, reprezentacja Niemiec w piłce nożnej, liga hokeja NHL czy też Formula 1 i mcLaren. Znane i powszechnie stosowane są też rozwiązania SAP właśnie dla żeglarstwa. Dzięki technologii możemy analizować dane w czasie rzeczywistym, na bieżąco wyciągać wnioski i podejmować decyzje. Cieszymy się, że przy tak prestiżowej imprezie, jak Mistrzostwa Świata 505 w Gdyni, będziemy mogli dostarczyć sportowcom i kibicom niezapomnianych wrażeń” – komentuje Aleksandra Żarkowska, Dyrektor Marketingu w SAP Polska.

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: Error validating application. Application has been deleted.
Type: OAuthException
Code: 190
Please refer to our Error Message Reference.

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB