SAP głównym sponsorem Mistrzostw Świata klasy 505 w Gdyni
Mistrzostwa Świata klasy 505, które po raz pierwszy w historii odbędą się w Polsce, firma SAP została sponsorem głównym tej imprezy.
Regaty odbędą się w Gdyni w dniach 18-27 lipca 2018. Organizatorem Mistrzostw Świata jest Polski Związek Żeglarski przy udziale Polskiego Stowarzyszenia klasy 505 i miasta Gdynia.
SAP to znana firma technologiczna, światowy lider aplikacji dla biznesu. Firma działa na ponad 180 rynkach na całym świecie. Od wielu lat SAP konsekwentnie wspiera najciekawsze imprezy żeglarskie na świecie, jest partnerem technologicznym m.in. World Sailing, Extreme Sailing Series czy Kieler Woche. W ramach platformy SAP Sailing firma zbudowała własne narzędzia informatyczne, których zadaniem jest przybliżenie i uatrakcyjnienie regat żeglarskich dla obserwatorów na brzegu.
SAP została sponsorem tytularnym Mistrzostw Świata 505 w Gdyni, na których wystartuje ponad 200 żeglarzy z całego świata. Obserwatorom i fanom na brzegu firma zapewni atrakcyjne relacje wydarzeń na wodzie.
– „Bardzo nas cieszy to, że SAP wspiera nasze regaty. Dzięki trackingowi i rozwiązaniom technologicznym naszego sponsora tytularnego, rywalizację podczas Mistrzostw Świata 505 w Gdyni będzie można śledzić przez internet z dowolnego miejsca na ziemi. Dzięki nowym technologiom, żeglarstwo na świecie staje się wśród fanów sportu nową Formułą 1 i my również, dzięki SAP, możemy mieć w tym swój udział” – mówi Przemysław Zagórski, prezes Polskiego Stowarzyszenia Klasy 505
– „SAP jest zdecydowanie jedną z najbardziej zaangażowanych na świecie firm, jeśli chodzi o wprowadzanie innowacji technologicznych do sportu. Po rozwiązania SAP sięgają m.in. Bayern Monachium, Manchester City, reprezentacja Niemiec w piłce nożnej, liga hokeja NHL czy też Formula 1 i mcLaren. Znane i powszechnie stosowane są też rozwiązania SAP właśnie dla żeglarstwa. Dzięki technologii możemy analizować dane w czasie rzeczywistym, na bieżąco wyciągać wnioski i podejmować decyzje. Cieszymy się, że przy tak prestiżowej imprezie, jak Mistrzostwa Świata 505 w Gdyni, będziemy mogli dostarczyć sportowcom i kibicom niezapomnianych wrażeń” – komentuje Aleksandra Żarkowska, Dyrektor Marketingu w SAP Polska.