Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ruszają Oficjalne Fankluby Cracovii

Stałe zwiększanie frekwencji #NaStadionie jest jednym z głównych założeń wszystkich społeczności skupionych wokół Cracovii, dlatego jeszcze przed zbliżającymi się spotkaniami PKO Ekstraklasy i Totolotek Pucharu Polski przygotowaliśmy długo wyczekiwaną przez liczne grupy kibiców propozycję – Oficjalne Fankluby Cracovii. Nie czekajcie i już dziś dołączcie do grupy klubów kibica.

Dla członków Oficjalnych Fanklubów Cracovii przygotowaliśmy szereg możliwości i korzyści, które w jeszcze większym stopniu przyczynią się do budowania silnych relacji pomiędzy klubem i kibicami oraz samymi kibicami najstarszego klubu sportowego w Polsce.

Korzyści dla uczestników:

  • kreowanie wizerunku i obecności Cracovii w danej społeczności, m.in. po przez współorganizowanie wydarzeń z udziałem zawodników i trenerów Pasów;

  • profesjonalne wsparcie merytoryczne oraz finansowe przedsięwzięć organizowanych przez Fankluby;

  • przynależność do społeczności członków Fanklubu oraz możliwość stałego kontaktu i wewnętrznej współpracy;

  • udział w wydarzeniach i spotkaniach przeznaczonych wyłącznie dla członków Fanklubów np. przedsezonowe spotkanie z drużyną, grill z drużyną, coroczne podsumowanie sezonu;

  • wcześniejszy dostęp do ważnych informacji z życia klubu m.in. o nowych zawodnikach poprzez powiadomienia sms lub mailowe;

  • udział w głosowaniu na piłkarza roku;

  • specjalny program lojalnościowy:

a) oferta zakupu biletów;
b) stała zniżka w Oficjalnym Sklepie Kibica – 20%;
c) cykliczne losowania nagród m.in. limitowanych plakatów z autografami zawodników.

Najaktywniejsze Fankluby Cracovii będą mogły liczyć na jeszcze inne specjalne nagrody m.in. możliwość obejrzenia spotkania w SkyBoxie w towarzystwie zawodników Cracovii, zaproszenia VIP, koszulki oraz piłki z podpisami drużyny czy w końcu specjalne prezentu przygotowane przez sponsorów.

Jak założyć Oficjalny Fanklub Cracovii? Ważnym założeniem przyświecającym pracom nad projektem było maksymalne ograniczenie wymogów formalnych. Tym samym proces założenia Fanklubu można opisać w kilku prostych krokach:

1) inicjatywa co najmniej 10 osób stale wspierających Cracovię podczas meczów piłkarskich lub hokejowych;
2) wskazanie ze swojego grona koordynatora odpowiedzialnego za kontakt z MKS Cracovią;
3) zgłoszenie mailowe na adres KlubKibica@cracovia.pl zawierające: imię, nazwisko oraz numer telefoniczny do wskazanego koordynatora, a także nazwę i szacunkową liczebność zgłaszanej grupy;
4) akceptacja regulaminu i zasad działalności Oficjalnych Fanklubów Cracovii;
5) możliwość korzystania z szeregu propozycji dla członków społeczności.

 

Najnowsze

Autopay sponsorem Lecha Poznań UAM

Polska spółka technologiczno-finansowa, Autopay została sponsorem Lecha Poznań UAM Logo marki pojawi się pod numerem na koszulkach ...

Całość ›

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›