Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rusza oficjalna aplikacja Fortuna 1 Ligi

Powstała oficjalną aplikację Fortuna 1 Ligi, która zrzesza kibiców 18 pierwszoligowych klubów. Aplikacja jest nie tylko źródłem informacji o klubach i lidze, ale także narzędziem finansowym, które wspiera kluby.

Aplikacja Fortuna 1 Ligi, przygotowana we współpracy z Fundacją Kibica, składa się z takich modułów, jak aktualności, galerie, terminarz, tabela, kadry drużyn, czy relacje live stworzone przez partnera ligi firmę Statscore. Użytkownicy skorzystają również ze specjalnej tablicy, gdzie mogą dzielić się swoimi opiniami, komentować i lajkować – tak, aby być w jeszcze bliższym kontakcie z klubem. Dodatkowo, kibice w aplikacji znajdą moduł typera, gdzie najlepsi kibice zostaną nagrodzeni specjalny voucherami od sponsora tytularnego ligi firmę Fortunę.

Najważniejszą częścią aplikacji jest jednak moduł finansowy, dzięki któremu użytkownicy podczas codziennych zakupów mogą wspierać finansowo swój klub. Kibice zakupy mogą robić na dwa sposoby.

Do tego celu potrzebne jest zgłoszenie w aplikacji dowolnej karty płatniczej podając jedynie jej 16-cyfrowy numer. Kluby tworzą i regularnie będą poszerzać sieć lokalnych punktów partnerskich. Płacenie w nich zgłoszoną kartą powoduje, że część z dokonanej transakcji trafia na konto klubu. Każdy punkt partnerski dobrowolnie deklaruje, jakim procentem może podzielić się z klubem. Jest to dodatkowa ścieżka, którą lokalny sponsor może wykorzystać do wspierania swojego ukochanego klubu.

Wśród internetowych partnerów aplikacji znalazło się ponad 1000 sklepów. Wśród nich znajdziemy takie marki jak Adidas, AliExpress, Allegro, Avon, Booking.com, Castorama, CCC, Empik, Groupon, Leroy Merlin, Neonet, New Balance, Pyszne.pl, RTV Euro AGD, Sephora, SuperPharm i wiele, wiele innych, które również dzielą się częścią przychodów z transakcji dokonanych przez kibiców. Transakcja zostanie zapisana na konto klubu w momencie, kiedy kibic do sklepu internetowego wejdzie przez aplikację bądź stronę internetową aplikacja.1liga.org. Do zakupów w sieci nie jest potrzebne zgłoszenie karty płatniczej.

Podstawową zasadą działania modułu finansowego w aplikacji jest transparentność. Każdy użytkownik przed rozpoczęciem zakupów otrzymuje informację, jaki procent od dokonanej transakcji w danym sklepie trafi na konto klubu. Każdy użytkownik może na swoim koncie sprawdzić ilu dokonał transakcji, na jakie kwoty i ile z tej kwoty trafiło do klubu. Podobny wgląd mają punkty partnerskie

Bardzo ważną kwestią jest fakt, że środki uzyskiwane z użytkowania aplikacji zawsze trafiają na jasno sprecyzowany cel. W każdym momencie użytkownicy mogą sprawdzić w aplikacji na co aktualnie klub zbiera środki, jaki jest stan zbiórki i ile dni pozostało do jej zakończenia.

Najnowsze

„Franz – Historia Franciszka Smudy” – premiera serialu dokumentalnego CANAL+

Już 20 kwietnia w serwisie streamingowym CANAL+ zadebiutuje pierwszy odcinek nowego serialu dokumentalnego „Franz – Historia ...

Całość ›

PKO Bank Polski sponsorem głównym 33. Biegu Konstytucji 3 Maja

PKO Bank Polski ponownie został sponsorem głównym Biegu Konstytucji 3 Maja w Warszawie Przed nami 33 odsłona tego wydarzenia To okazja ...

Całość ›

Jubileuszowy turniej tenisa z cyklu ATP Challenger Tour z energią od Enei

Trzeci rok z rzędu sponsorem tytularnym poznańskiego turnieju tenisowego z cyklu ATP Challenger Tour jest Enea Trzydziesta, ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›