Rusza nowa kampania STS
26 sierpnia ruszyła kolejna kampania STS, największego polskiego bukmachera. Jest częścią nowej,
długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.
Osią nowej strategii komunikacji jest budowanie aspiracyjnego wizerunku kategorii bukmacherskiej,
przełamywanie barier związanych z obstawianiem, takich jak brak wiary w wygraną, a także
odczarowywanie negatywnego wizerunku zakładów bukmacherskich (obstawianie ≠ hazard). STS od
2019 roku prowadzi działania marketingowe w ramach platformy komunikacyjnej „Jesteś gotowy.
Możesz wygrywać”. Jej celem jest uświadamianie klientów, że mają wystarczającą wiedzę
i umiejętności, aby poprawnie obstawiać wyniki i wygrywać.
Największy polski bukmacher systematycznie buduje pewność siebie obecnych i potencjalnych
klientów. Podkreśla, że obstawianie to nie kwestia farta, ale wiedzy i pasji sportowej, ponieważ kibice
wielokrotnie wiedzą, jakim rezultatem zakończy się rywalizacja. W najnowszej kampanii STS
przedstawia graczy jako wierzących w siebie, kontrolujących sytuację i przekuwających swoją wiedzę,
myślenie i intuicję w czyny, które skutkują wygranymi. Marka kładzie także mocny akcent na pokazanie
kluczowych benefitów produktu, takich jak dobre kursy, najlepsze promocje i proste zasady.
– „Naszym celem jest pokazanie, że w STS, wiemy co jest najważniejsze dla graczy i dlatego
dostarczamy im narzędzia, dzięki którym mają wszystko, aby grać i wygrywać. Przekaz ten
został uwiarygodniony przez świadectwa kibiców, którzy wiedzieli, jak wykorzystać swój
potencjał: poprawnie obstawili i wygrali” – komentuje Paweł Rabantek, chief marketing officer
w Grupie STS.
Zgodnie z tą strategią zostały zrealizowane spoty: dwa 30-sekundowe w wersji reklamowej
i sponsorskiej, a także 8 materiałów 15-sekundowych, które będą emitowane w telewizji oraz online.
Oprócz tego przygotowano wersje 6-sekundowe wykorzystywane wyłącznie w działaniach digital.
Kampania obejmie również aktywności w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania
zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS. Wszystkie te materiały
umieszczono także na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za realizację spotów Szut Szut Studio, natomiast
reżyserią zajął się Piotr Matejkowski. Telewizję kupuje dom mediowy Zenith.