Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rusza nowa kampania STS

26 sierpnia ruszyła kolejna kampania STS, największego polskiego bukmachera. Jest częścią nowej,
długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.

Osią nowej strategii komunikacji jest budowanie aspiracyjnego wizerunku kategorii bukmacherskiej,
przełamywanie barier związanych z obstawianiem, takich jak brak wiary w wygraną, a także
odczarowywanie negatywnego wizerunku zakładów bukmacherskich (obstawianie ≠ hazard). STS od
2019 roku prowadzi działania marketingowe w ramach platformy komunikacyjnej „Jesteś gotowy.
Możesz wygrywać”. Jej celem jest uświadamianie klientów, że mają wystarczającą wiedzę
i umiejętności, aby poprawnie obstawiać wyniki i wygrywać.

Największy polski bukmacher systematycznie buduje pewność siebie obecnych i potencjalnych
klientów. Podkreśla, że obstawianie to nie kwestia farta, ale wiedzy i pasji sportowej, ponieważ kibice
wielokrotnie wiedzą, jakim rezultatem zakończy się rywalizacja. W najnowszej kampanii STS
przedstawia graczy jako wierzących w siebie, kontrolujących sytuację i przekuwających swoją wiedzę,
myślenie i intuicję w czyny, które skutkują wygranymi. Marka kładzie także mocny akcent na pokazanie
kluczowych benefitów produktu, takich jak dobre kursy, najlepsze promocje i proste zasady.

„Naszym celem jest pokazanie, że w STS, wiemy co jest najważniejsze dla graczy i dlatego
dostarczamy im narzędzia, dzięki którym mają wszystko, aby grać i wygrywać. Przekaz ten
został uwiarygodniony przez świadectwa kibiców, którzy wiedzieli, jak wykorzystać swój
potencjał: poprawnie obstawili i wygrali”
– komentuje Paweł Rabantek, chief marketing officer
w Grupie STS.

Zgodnie z tą strategią zostały zrealizowane spoty: dwa 30-sekundowe w wersji reklamowej
i sponsorskiej, a także 8 materiałów 15-sekundowych, które będą emitowane w telewizji oraz online.
Oprócz tego przygotowano wersje 6-sekundowe wykorzystywane wyłącznie w działaniach digital.
Kampania obejmie również aktywności w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania
zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS. Wszystkie te materiały
umieszczono także na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za realizację spotów Szut Szut Studio, natomiast
reżyserią zajął się Piotr Matejkowski. Telewizję kupuje dom mediowy Zenith.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›