Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rusza kampania z Robertem Lewandowskim z T-Mobile

W kampanii T-Mobile Robert Lewandowski pokazuje, że dzięki technologiom jest możliwość przywrócenia tegorocznej radości świąt.

W najnowszym, 60-sekundowym spocie, który został zrealizowany również w wersji 45- i 30-sekundowej, piłkarz przyjmuje gości podczas przygotowań świątecznych. Gdy córka bliskich mu osób zdradza obawę, że magiczny klimat świąt jest zagrożony, Robert Lewandowski nie zwleka z reakcją. Już chwilę później widzimy jego i zatroskaną dziewczynkę w drodze przez gęsty las i górskie zbocza. Bohaterowie jadą do Świętego Mikołaja, który dzięki wręczonemu telefonowi ma skontaktować się z wszystkimi dziećmi i „uratować święta”.

Świąteczny spot z Robertem Lewandowskim jest emitowany w telewizji i internecie od 13 listopada, a działania promocyjne obejmą także media społecznościowe. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

Najnowsze

Stal Mielec odpicowała szatnię

Po kilku tygodniach prac piłkarze Stali Mielec mogą już korzystać z odnowionej szatni Prace trwały od zakończenia rundy jesiennej ...

Całość ›

Pogoń Energy Drink wraca do sklepów

Do sklepów trafił nowy napój energetyczny Pogoni Szczecin - Pogoń Energy Drink Produkt powstał przy współpracy z Hurtownią ...

Całość ›

GOJA kolejny raz z WTS Spartą

GOJA – materiały budowalne, po raz siódmy wesprze Wrocławskie Towarzystwo Sportowe i w sezonie 2024 nadal będzie Sponsorem Głównym ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›