Rusza kampania z Robertem Lewandowskim z T-Mobile
W kampanii T-Mobile Robert Lewandowski pokazuje, że dzięki technologiom jest możliwość przywrócenia tegorocznej radości świąt.
W najnowszym, 60-sekundowym spocie, który został zrealizowany również w wersji 45- i 30-sekundowej, piłkarz przyjmuje gości podczas przygotowań świątecznych. Gdy córka bliskich mu osób zdradza obawę, że magiczny klimat świąt jest zagrożony, Robert Lewandowski nie zwleka z reakcją. Już chwilę później widzimy jego i zatroskaną dziewczynkę w drodze przez gęsty las i górskie zbocza. Bohaterowie jadą do Świętego Mikołaja, który dzięki wręczonemu telefonowi ma skontaktować się z wszystkimi dziećmi i „uratować święta”.
Świąteczny spot z Robertem Lewandowskim jest emitowany w telewizji i internecie od 13 listopada, a działania promocyjne obejmą także media społecznościowe. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.