Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rusza kampania Olimpiad Specjalnych

Anna Lewandowska, zawodnicy i 11 Ambasadorów Olimpiad Specjalnych zachęcają do wspierania sportowców z niepełnosprawnością intelektualną!

W środę, 16 listopada, w 250 lokalizacjach w całej Polsce (Górny Śląsk, Kraków, Łodź, Poznań, Trójmiasto, Warszawa, i Wrocław) pojawiły się wyjątkowe billboardy, które zachęcają do kibicowania i wspierania zawodników Olimpiad Specjalnych.
Anna Lewandowska, prezes Olimpiad Specjalnych Polska zaprosiła do udziału w kampanii Ambasadorów Olimpiad Specjalnych – wybitnych sportowców, dziennikarzy i artystów. Na plakatach wspólnie z Anną Lewandowską i zawodnikami Olimpiad Specjalnych występują: Kinga Baranowska (himalaistka), Monika Pyrek(lekkoatletka, wicemistrzyni świata), Magdalena Różczka (aktorka), Zygmunt Chajzer (dziennikarz), Michał Olszański (dziennikarz), Cezary Pazura (aktor), Andrzej Supron (zapaśnik, mistrz świata i wicemistrz olimpijski), Sebastian Świderski (siatkarz, wicemistrz świata), Grzegorz Tkaczyk (szczypiornista, wicemistrz świata), Jakub Wesołowski (aktor), Andrzej Wrona (siatkarz, mistrz świata). Na plakatach zobaczymy też utalentowanych sportowców – zawodników Olimpiad Specjalnych Polska. To Magdalena Miklas, Lidia Stadler, Jakub Ruciński i Konrad Skrętkowski, którzy od wielu lat z sukcesami biorą udział w zawodach sportowych.

„Bardzo cieszę się, że na billboardach #GrajmyRazem ci wspaniali ludzie zapraszają wszystkich Polaków do wspierania Olimpiad Specjalnych Polska. Naturalnie jest wśród nich wielu sportowców, którzy najlepiej rozumieją niezwykłą pasję i determinację zawodników Olimpiad Specjalnych. Są też z nami osoby związane ze światem telewizji, teatru, filmu – wszyscy oni mają niezwykłą wrażliwość społeczną i chcą powiedzieć całemu społeczeństwu, że warto kibicować Olimpiadom Specjalnym. Wspólnie chcemy dotrzeć do jak największej grupy ludzi i zachęcić ich do grania razem z Olimpiadami Specjalnymi Polska!” , powiedziała Anna Lewandowska, Prezes Olimpiad Specjalnych Polska.

Celem Kampanii #GrajmyRazem jest dotarcie do społeczeństwa  z misją i filozofią Olimpiad Specjalnych oraz promocja Polskiej Reprezentacji Olimpiad Specjalnych na Światowe Zimowe Igrzyska Olimpiad Specjalnych, które w marcu 2017 roku odbędą się w Austrii.  Olimpiady Specjalne Polska szacują, że kampania dotrze do około 5 milionów osób.
„Hasło #GrajmyRazem odnosi się nie tylko do sportu. To zaproszenie do nas wszystkich, niezależnie od wieku, płci czy zainteresowań, by wspólnie podjąć choćby niewielki wysiłek, by wesprzeć sportowców z niepełnosprawnością intelektualną. Nasi zawodnicy potrzebują akceptacji, czasem zaledwie drobnego gestu, a razem możemy dać im bardzo wiele. Wystarczy chwila zastanowienia: może masz czas by pomóc przy zawodach jako wolontariusz, może czujesz w sobie pasję, by zostać trenerem i pomóc zawodnikom w walce o medale? Być może jesteś studentem lub absolwentem medycyny i chciałbyś pomóc naszym programom medycznym? A może po prostu chciałbyś przyjść pokibicować na zawodach i przeżyć fajne sportowe emocje. Wszystko to dają Olimpiady Specjalne i gorąco zapraszamy, by poznać nas bliżej!”, powiedziała Joanna Styczeń-Lasocka, Dyrektor Generalny Olimpiad Specjalnych Polska.
Pierwszy etap kampanii #GrajmyRazem potrwa od 16 listopada do początku grudnia. Autorem zdjęć jest Marta Wojtal, za stylizację odpowiadał Piotr Sałata, a za scenografię Piotr Stachurski. Sesja zdjęciowa do kampanii odbyła się 23 września w PIN-UP Studio. Powierzchnie reklamowe udostępnia Clear Channel Poland. Partnerem kampanii jest Europejskie Centrum Odszkodowań S.A. (EuCO), Sponsor Generalny Polskiej Reprezentacji Olimpiad Specjalnych na Światowe Zimowe Igrzyska Olimpiad Specjalnych Austria 2017.

Źródło: Olimpiady Specjalne

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›