Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rusza Ekstraklasa Games – największy turniej EA SPORTS FIFA 19 w Polsce

Ekstraklasa dołącza do ekskluzywnego grona lig, które uruchomiły swoje rozgrywki esportowe – m.in. Premier League, Bundesligi, La Ligi, Ligue 1 i MLS. Faza ligowa i wielki finał będą transmitowane przez Polsat Games.

Ekstraklasa Games – największy w historii turniej gry FIFA w Polsce, w którym wziąć udział może każdy, kto gra w najpopularniejszą grę piłkarską na rynku, rozpocznie się już 5 marca br.

Ekstraklasa Games ma status ligi partnerskiej EA SPORTS – Official League Qualifier, dzięki czemu będzie to jedyny polski turniej dający możliwość walki o punkty w rankingu FIFA 19 Global Series, dzięki którym można awansować na FIFA eWorld Cup 2019. Rozgrywki są przeznaczone dla wszystkich zawodników, zarówno amatorów, jak i profesjonalistów. Każdy gracz, bez względu na umiejętności, może wystąpić w barwach swojego ulubionego klubu Ekstraklasy, a tym samym stać się gwiazdą turnieju. Przed najlepszymi otwiera się droga do kariery profesjonalnego gracza.

– “Ekstraklasa chce być obecna w różnych społecznościach i poszukuje nowoczesnych rozwiązań, które pozwolą promować polską ligę. Dostrzegamy, że esport to rzeczywistość, która już nie tylko dynamicznie się rozwija, ale która stała się ważną częścią życia młodych ludzi. Podczas dwóch dotychczasowych edycji turnieju EA SPORTS FIFA Ekstraklasa Cup, zainteresowanie projektem przekroczyło nasze oczekiwania, zarówno ze strony kibiców, jak i potencjalnych sponsorów. Organizacja turnieju dla wszystkich graczy jest więc dla nas krokiem oczywistym, a wręcz koniecznym” – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.

Do udziału w turnieju można zarejestrować się poprzez oficjalną stronę turnieju: EkstraklasaGames.org. W ramach kwalifikacji, jakie odbędą się w dniach 5-21 marca, rozegrane zostaną 32 turnieje online: dla kibiców wszystkich 16 klubów Ekstraklasy na dwóch konsolach: PlayStation 4 i Xbox One. Kwalifikacje odbędą się w systemie play-off, a udział w nich mogą wziąć wszyscy gracze FIFA 19, którzy mają co najmniej 16 lat. Zwycięzcy kwalifikacji będą reprezentować swoje kluby od 30 marca w fazie ligowej. Każdy z 16 zespołów będzie reprezentowany w sumie przez czterech graczy (dwóch na PlayStation, dwóch na Xbox). Obowiązywał będzie tryb gry 1 vs 1, w formule gry online FIFA Ultimate Team. Kluby rozegrają w sumie 30 meczów – 8 najlepszych teamów weźmie udział w Wielkim Finale, który odbędzie się 26 maja. Zwycięski klub zostanie mistrzem Ekstraklasa Games. Transmisje z fazy ligowej i wielkiego finału zostaną zrealizowane w studiu Polsat Games.

W projekt jest zaangażowane grono partnerów, którzy doskonale znają świat esportu i mają ogromne doświadczenie w realizacji najważniejszych projektów w polskim gamingu. Strategicznym partnerem medialnym jest Polsat Games, kluczowa jest także współpraca z wydawcą gry FIFA 19 – Electronic Arts Polska. Agencją esportową odpowiedzialną za koordynację turnieju jest ESL Polska z wiodącą na światowym rynku platformą dla sportów elektronicznych ESL Play, gdzie codziennie w turniejach i ligach biorą udział tysiące graczy. Nad całością projektu czuwa agencja marketingu sportowego Lagardere Sports.

– “Ekstraklasa jako kolejna liga piłkarska dołącza do ekskluzywnego grona oficjalnych lig partnerskich EA SPORTS. Jest to dla nas strategiczny projekt, który pozwoli wejść polskiej scenie FIFA na jeszcze wyższy poziom. Cieszy nas zaangażowanie samej Ekstraklasy jak i wszystkich klubów oraz fakt, iż dostrzegają one potencjał esportu w Polsce. Jest to również świetna informacja dla polskich graczy FIFA. Dzięki temu turniejowi mogą oni dołączyć do oficjalnej klubowej rywalizacji i walczyć o punkty, które w konsekwencji mogą umożliwić im awans na tegoroczne globalne finały FIFA eWorld Cup 2019™” – mówi Konrad Wójciński, Marketing & Communications Manger w Electronic Arts Polska.

  • “Cieszymy się, że Ekstraklasa dostrzega potencjał esportu i “wchodzi do gry” ze wsparciem medialnym Polsat Games. Możliwość obejrzenia rywalizacji najlepszych graczy FIFA 19 w TV to nie tylko świetna wiadomość dla graczy, ale także dla fanów piłki nożnej. Mamy jednocześnie nadzieję, że Ekstraklasa Games to dopiero początek wspólnej historii sportu tradycyjnego i elektronicznego w Polsce i podobne projekty już na stałe wejdą do kalendarza esportowych imprez” – mówi Bartosz Pawlik, dyrektor kanału Polsat Games.

Najnowsze

PZKosz oraz PLK przedłużają współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku

PZKosz oraz PLK przedłużyły współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku, przekazując firmie prawa do streamingu video Genius ...

Całość ›
Raporty

Raport Ekstraklasa 2019/2020

Ekstraklasa postanowiła podsumować poprzedni sezon rozgrywek wydając specjalny raport za sezon 2019/2020 W raporcie poruszono takie ...

Całość ›

Łódzkie partnerem FEN

Pozostało tylko kilka dni do rozpoczęcia gali FEN, federacja ogłosiła jednego z partnerów wydarzenia, którym będzie Województwo ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

PZKosz oraz PLK przedłużają współpracę z Genius Sports Group do 2030 roku.

#sponsoringsport #koszykowka https://sponsoringsport.pl/pzkosz-oraz-plk-przedluzaja-wspolprace-z-genius-sports-group-do-2030-roku/

Raport Ekstraklasa 2019/2020.

#sponsoringsport #ekstraklasa #pilkanozna https://sponsoringsport.pl/raport-ekstraklasa-2019-2020/

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.