Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rusza druga edycja akcji #EKSTRAPOMOC

Po sukcesie ubiegłorocznej akcji, kluby wraz z Ekstraklasą wracają z drugą edycją projektu #EkstraPomoc. W każdym miesiącu inny klub wybiera cel zbiórki, a akcję wspierają pozostałe zespoły. Pierwszą zbiórkę wspiera Bruk-Bet Termalica Nieciecza, pomagając swojemu wiernemu kibicowi.

Każdego dnia do klubów spływa mnóstwo próśb o wsparcie. Często są to dramatyczne historie dotyczące walki o zdrowie, lepsze warunki bytowe i zmaganie się z ciężką codziennością. W odpowiedzi na te prośby kluby PKO Bank Polski Ekstraklasy połączyły siły wykorzystując swoje zasięgi komunikacyjne i angażując w pomoc kibiców. Kluby przekazują swoje koszulki na licytacje i nagłaśniają akcję na swoich kanałach. Podobną promocję w social mediach i aplikacji mobilnej zapewnia PKO Bank Polski Ekstraklasa.

Drugą edycję akcji #EkstraPomoc rozpoczyna Bruk-Bet Termalica. Klub przyłącza się do zbiórki na rzecz swojego kibica 33-letnie Jarka Wapiennika. Zawsze był obecny na meczach drużyny, zarówno domowych jak i na wyjeździe. Wspierał i mocno trzymał kciuki za „Słonie”. Teraz sam jest w potrzebie.

Dramat Jarka wydarzył się 7 lipca 2021 roku. Jako pracownik tarnowskich wodociągów usuwał awarię w kanale. Podczas akcji, wypadł z linki podtrzymującej i spadł na dno pięciometrowej studni. Przebywał w niej około 30 minut wysoka temperatura, niska zawartość tlenu i toksyczne gazy spowodowały niedotlenienie i niedowład czterokończynowy oraz śpiączkę mózgową. Teraz przed nim najtrudniejszy mecz o zdrowie i życie.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›