Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rusza aplikacja Superligi i Superligi Kobiet

Superliga Sp. z o.o. wypuściła na rynek oficjalną aplikację PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Dzięki nowoczesnemu narzędziu, kibice polskiej piłki ręcznej zyskają dostęp do najbardziej aktualnych informacji o rozgrywkach, ulubionych klubach, skrótów video z meczów oraz szeregu nowatorskich rozwiązań.

Oficjalna aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet to narzędzie, które ma integrować całe środowisko kibiców piłki ręcznej w Polsce. Posiada szereg funkcji, w tym dostęp do aktualności o rozgrywkach, możliwość śledzenia “na żywo” meczów wszystkich drużyn, aktualizowane w czasie rzeczywistym liczne statystyki, informacje o zespołach, składach, terminach i wynikach meczów oraz możliwość oglądania materiałów video, w tym skrótów spotkań.

W aplikacji zadbano również o personalizację, która umożliwia użytkownikowi dostosowanie narzędzia, tak by wyświetlały się przede wszystkim interesujące go treści. Tym sposobem, fani będą mogli dostosować aplikację do wyświetlania informacji przede wszystkim o ich ulubionych klubach. Narzędzie zostało wyposażone w rozbudowany system powiadomień umożliwiających ustawienie przypomnienia o terminach meczów, transmisjach telewizyjnych czy przesyłanie personalizowanych przekazów marketingowych.

„Od dwóch lat mocno inwestujemy w rozwiązania cyfrowe, które są bardzo ważne w budowaniu wartości produktu w biznesie sportowym. Stworzyliśmy m.in. nowoczesne strony internetowe lig, oprawy graficzne dla meczów telewizyjnych, identyfikację wizualną ligi kobiet czy wirtualne biuro prasowe. Nasze działania przekładają się na wzrosty medialności i zainteresowania ligami liczone od kilkudziesięciu do kilkuset procent. Aplikacja to strategiczne narzędzie, które znacznie zwiększy efektywność komunikacji z fanami. Planujemy rozwijać ją na przestrzeni lat, zwiększając zakres jej funkcjonalności o szereg nowych elementów.” – mówi Piotr Należyty, wiceprezes Superligi Sp. z o.o.

Dodatkową zaletą aplikacji jest moduł przeznaczony dla klubów, w którym już wkrótce będą mogły zamieszczać treści tylko dla swoich kibiców. Tym sposobem oficjalna aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet będzie również aplikacją każdego z 22 klubów występujących w rozgrywkach. Wkrótce planowane jest uruchomienie kolejnych funkcjonalności: możliwości wyboru zawodnika meczu i oceniania występów sportowców przez kibiców, quizów o ligach i klubach, predictor game czy zakup biletów.

Aplikacja została stworzono w technologii PWA. Dostępna jest dla systemów iOS i Android, można ją pobrać wchodząc do sklepu Google Play i App Store. Za jej stworzenie odpowiada Agencja Happy Endians Digital Production (Grupa DDB).

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›