Rusza aplikacja Superligi i Superligi Kobiet
Superliga Sp. z o.o. wypuściła na rynek oficjalną aplikację PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Dzięki nowoczesnemu narzędziu, kibice polskiej piłki ręcznej zyskają dostęp do najbardziej aktualnych informacji o rozgrywkach, ulubionych klubach, skrótów video z meczów oraz szeregu nowatorskich rozwiązań.
Oficjalna aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet to narzędzie, które ma integrować całe środowisko kibiców piłki ręcznej w Polsce. Posiada szereg funkcji, w tym dostęp do aktualności o rozgrywkach, możliwość śledzenia “na żywo” meczów wszystkich drużyn, aktualizowane w czasie rzeczywistym liczne statystyki, informacje o zespołach, składach, terminach i wynikach meczów oraz możliwość oglądania materiałów video, w tym skrótów spotkań.
W aplikacji zadbano również o personalizację, która umożliwia użytkownikowi dostosowanie narzędzia, tak by wyświetlały się przede wszystkim interesujące go treści. Tym sposobem, fani będą mogli dostosować aplikację do wyświetlania informacji przede wszystkim o ich ulubionych klubach. Narzędzie zostało wyposażone w rozbudowany system powiadomień umożliwiających ustawienie przypomnienia o terminach meczów, transmisjach telewizyjnych czy przesyłanie personalizowanych przekazów marketingowych.
– „Od dwóch lat mocno inwestujemy w rozwiązania cyfrowe, które są bardzo ważne w budowaniu wartości produktu w biznesie sportowym. Stworzyliśmy m.in. nowoczesne strony internetowe lig, oprawy graficzne dla meczów telewizyjnych, identyfikację wizualną ligi kobiet czy wirtualne biuro prasowe. Nasze działania przekładają się na wzrosty medialności i zainteresowania ligami liczone od kilkudziesięciu do kilkuset procent. Aplikacja to strategiczne narzędzie, które znacznie zwiększy efektywność komunikacji z fanami. Planujemy rozwijać ją na przestrzeni lat, zwiększając zakres jej funkcjonalności o szereg nowych elementów.” – mówi Piotr Należyty, wiceprezes Superligi Sp. z o.o.
Dodatkową zaletą aplikacji jest moduł przeznaczony dla klubów, w którym już wkrótce będą mogły zamieszczać treści tylko dla swoich kibiców. Tym sposobem oficjalna aplikacja PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet będzie również aplikacją każdego z 22 klubów występujących w rozgrywkach. Wkrótce planowane jest uruchomienie kolejnych funkcjonalności: możliwości wyboru zawodnika meczu i oceniania występów sportowców przez kibiców, quizów o ligach i klubach, predictor game czy zakup biletów.
Aplikacja została stworzono w technologii PWA. Dostępna jest dla systemów iOS i Android, można ją pobrać wchodząc do sklepu Google Play i App Store. Za jej stworzenie odpowiada Agencja Happy Endians Digital Production (Grupa DDB).