Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rusza akcja „Kick to Africa”

Wspólnie ze sponsorem technicznym firmą R-Gol oraz Stowarzyszeniem Sympatyków Zagłębia Lubin „Zagłębie Fanatyków” klub rusza z akcją „Kick to Africa” mającą na celu przesłanie jak największej ilości piłek dla potrzebującej młodzieży w Kamerunie.

„Kick to Africa” to akcja charytatywna, której głównym założeniem jest przesłanie piłek dla najbiedniejszych obywateli Kamerunu. Od kilku lat w pomoc afrykańskim dzieciom angażują się ludzie związani z miastem m.in. ks. Artur Bartol, ks. Henryk Juszczyk czy Ryszard Roszak. – „W Afryce piłki są bardzo potrzebne. Często młodzież gra tam zwiniętymi szmatami czy też czymkolwiek co może imitować kształt piłki byle tylko pokopać. Wiem o tym, że często grają też na boso, przez co mają zranione stopy, więc tego sprzętu w Afryce potrzeba naprawdę sporo” – mówi Ryszard Roszak pomysłodawca akcji.

Kibice, którzy chcą wesprzeć akcję „Kick to Africa” powinni udać się do Fanshopu Zagłębia w galerii Cuprum Arena w Lubinie, kupić piłkę, następnie złożyć na niej autograf, a potem wrzucić ją do specjalnego kosza. Akcję można wspomóc przynosząc również własną piłkę. Piłka musi być jednak nowa i wcześniej podpisana

– „Z radością wsparliśmy inicjatywę podjętą przez Pana Ryszarda Roszaka i stworzyliśmy akcję „Kick to Africa”. Zdajemy sobie sprawę z tego jak wiele pomocy potrzebują najbiedniejsze dzieci mieszkające w Afryce. Z ramienia naszego Klubu ambasadorem akcji został Senegalczyk – Cheikhou Dieng. Z tego miejsca chciałabym zachęcić wszystkich kibiców Zagłębia do wsparcia akcji. Gorące podziękowania składamy również naszemu sponsorowi technicznemu, firmie R-Gol oraz Stowarzyszeniu „Zagłębie Fanatyków” za pomoc w realizacji przedsięwzięcia oraz Panu Ryszardowi Roszakowi za inspirację do realizacji pomysłu” – mówi Dyrektor Sprzedaży Zagłębia Lubin S.A., Magdalena Berkowska.
Wszystkich kibiców gorąco zachęcamy do wsparcia akcji!

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›