Ruchu w Ekstraklasie z nowym systemem biletowym
Ruch wywalczył na boisku awans do PKO BP Ekstraklasy, a wraz z promocją do sportowej elity wspólnie z marką Stellis przygotował nowy system biletowy, który znajdzie się na platformie Stellis One Ticketing.
Ruch Chorzów współpracę z marką Stellis nawiązał w lipcu ubiegłego roku. Nowy partner technologiczny zaprojektował i wdrożył innowacyjną stronę internetową bazującą na platformie Stellis One, która pozwala nie tylko na sprawne i łatwe zarządzanie witryną, ale również m.in. na jej integrację z kanałami social media.
W momencie oficjalnego rozpoczęcia współpracy z Ruchem, Łukasz Gąsiorowski, CEO Stellis, zapowiedział, że to dopiero początek zmian i ulepszeń, które wprowadzi nowy partner technologiczny klubu. – „Mamy już pomysły, które kibicom Ruchu na pewno przypadną do gustu, a przy okazji idą za tym wymierne korzyści. Nam również zależy na rozwoju chorzowskiego klubu i jestem przekonany, że cała Niebieska społeczność będzie zadowolona” – mówił wówczas szef Stellis.
Teraz słowa zamieniają się w czyny, ponieważ wraz z awansem Ruchu do PKO BP Ekstraklasy, klub chce rozwijać się również technologicznie. Deweloperzy Stellis już od kilku miesięcy pracowali nad nowym systemem biletowym chorzowskiego klubu. Wszystko po to, by liczna rzesza fanów Ruchu mogła w bezproblemowy sposób kupić karnety czy wejściówki na długo wyczekiwane mecze swojej ukochanej drużyny na najwyższym szczeblu rozgrywkowym.
– „Jako wieloletni kibic piłkarski uważam, że miejsce chorzowskiej drużyny jest właśnie na w elicie. Dlatego chciałbym pogratulować piłkarzom, sztabowi, zarządowi, pracownikom i całej społeczności klubu wielkiego powrotu na salony. Jako partner technologiczny klubu przygotowywaliśmy się na to wydarzenie. Owocem naszej wspólnej pracy jest nowy system biletowy” – dodaje Łukasz Gąsiorowski.
Platforma biletowa Ruchu jest zbudowana na innowacyjnym i nowoczesnym systemie Stellis One Ticketing. Jest zaprojektowany specjalnie dla organizacji sportowych. Produkt umożliwia wygodne i efektywne zarządzanie procesem sprzedaży biletów, pozwala również na budowanie własnej bazy kibiców, zarządzanie miejscami, wprowadzanie rabatów i promocji, organizację zbiórek oraz zwalnianie miejsc karnetowych, co ma zaowocować maksymalizacją frekwencji oraz zwiększeniem przychodów z każdego wydarzenia.
– „Ruch będzie miał również dostęp do szczegółowych raportów sprzedażowych i danych uczestników, a jako partner technologiczny cały czas będziemy analizować trendy, identyfikować obszary do poprawy i proponować kolejne rozwiązania” – podkreśla Łukasz Gąsiorowski.
Seweryn Siemianowski, Prezes Zarządu Ruchu Chorzów SA, nie ukrywa, że cieszy się z możliwości rozszerzenia współpracy z marką Stellis.
– „Znamy się już ponad rok, bo prowadziliśmy negocjacje jeszcze przed wdrożeniem naszej nowej strony internetowej i muszę przyznać, że nawiązanie współpracy ze Stellis, która stała się naszym partnerem technologicznym, było strzałem w dziesiątkę. Dziś jestem całkowicie spokojny o nasz obszar digital, nawet teraz, gdy gramy poza Chorzowem, a w perspektywie mamy przenosiny na Stadion Śląski. W PKO BP Ekstraklasie nie ma miejsca na potknięcia. Jestem przekonany, że kibice docenią nasze wspólne prace, a przede wszystkim będą chętnie korzystać z naszego nowego systemu biletowego. Do zobaczenia w Ekstraklasie!” – mówi sternik chorzowskiego klubu.