Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rubin Kazań osiągnął antyrekord frekwencji

Pierwszy stadion Mistrzostw Świata w Kazaniu ma problemy z zapełnieniem stadionu.

Stadion otwarto w 2013 roku i jest pierwszym obiektem Mistrzostw Świata 2018. I choć Rubin miał być w czołówce największych klubów Rosji, na trybunach Tatarzy nie radzą sobie najlepiej. Średnio wykupionych jest jedna piąta biletów, a ostatnio widzowie zajęli 7% stadionu. Rubin nie jest w stanie zapełnić Areny. W tym sezonie rozegrał jako gospodarz 9 meczów i tylko trzy razy udało się przebić granicę 10 tys. widzów, co przy pojemności 45 tys. miejsc wciąż oznacza słabe wyniki. Mało tego, w listopadzie pojawiły się oskarżenia, że bilety na mecze są na siłę „wpychane” szkołom. Rubin zaprzecza, by ktokolwiek był przymuszany do kupowania pakietów szkolnych, ale z relacji serwisu SNTat.ru wynika, że szkoły miały odgórnie narzucone liczby biletów do sprzedaży – jeśli nie kupili ich uczniom rodzice, to koszt spadał na nauczycieli.

Mimo „szkolnej promocji” i zaproszenia sporej liczby żołnierzy listopadowy mecz z FK Rostów oglądało oficjalnie 18 971 osób (najlepsza widownia tego roku). Nieoficjalnie: trudno w taką liczbę uwierzyć patrząc na zdjęcia i filmy z trybun.

Źródło: Stadiony.net

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›