Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy z nową czołówką i grafikami telewizyjnymi

Od najbliższego sezonu , przed każdym ligowym spotkaniem kibice będą mogli obejrzeć całkowicie zmienioną oprawę graficzną meczów.

Nową oprawę zyskały też wszystkie grafiki meczowe. Wprowadzana wizualizacja graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy powstała we współpracy z agencją kreatywną DixonBaxi z Londynu, która tworzyła kreacje dla tak znanych marek jak Premier League, Eredivisie, FOX Sports czy elektryczna wersja Formuły 1 – Formuła E.

– „Zawsze inspirujemy się najlepszymi, dlatego tworząc nową wizualizację graficzną podpatrywaliśmy takie ligi jak Premier League czy Eredivisie, które w branży mają opinię najlepiej prezentowanych lig na świecie. Wszystkie nowe grafiki meczowe zostały w pełni przystosowane do wymagań nowoczesnej cyfrowej komunikacji. Są pełne ekspresji, wyróżnia je przy tym bezkompromisowy i odważny styl, który świetnie oddaje charakter naszej ligi. Unowocześniona w ten sposób oprawa upodabnia transmisję do piłkarskich gier komputerowych, które są rozrywką dla dużej części naszych młodych kibiców. Zależy nam, by wśród tych widzów także budować zainteresowanie rozgrywkami Ekstraklasy. W nowym sezonie zmieniliśmy też zasadniczo podejście do komunikacji sponsorów, w tym partnera tytularnego rozgrywek banku PKO Banku Polskiego, które uwzględnia sposób prezentacji oficjalnej nazwy” – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

Nowa oprawa graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy to wyróżniające ligę połączenie nowoczesności z elementami retro. – „W bliskiej współpracy z Live Parkiem i firmą Keytoq stworzyliśmy pełen zestaw elementów, dzięki którym Ekstraklasa może opowiedzieć historię każdego meczu na żywo. Każda grafika jest perfekcyjnie animowana poprzez nakładające się na siebie warstwy” – tłumaczy Haydn Clarke z DixonBaxi, odpowiedzialny za projekt nowej szaty graficznej ligi. Warstwy inspirowane pojawiającymi się na ekranach smartfonów oknami aplikacji, zostały zestawione z prostymi formami i czcionką zaczerpniętą z dawnych gier komputerowych.

W tle identyfikacji wizualnej z widzem cały czas pozostaje odświeżony wyraźny znak „E” na pięcioboku symbolizującym piłkę, a całość utrzymana jest w kolorystyce, która dobrze prezentuje się na ekranie telewizora, laptopa czy telefonu. Kolorem przewodnim jest żywy, nasycony granat, uzupełniają go zaś jaskrawy cyjan, ciemny odcień szarości i biel. Pod kątem transmisji duży nacisk w grafikach telewizyjnych został położony na wyraźną prezentację barw grających ze sobą klubów. Jak tłumaczy Haydn Clarke projektanci chcieli w ten sposób docenić przywiązanie kibiców do swojej drużyny. – „Elementy z widocznymi fragmentami herbów pozwalają fanom zobaczyć ich zespoły jako fundament i najważniejszą część ligi. Prezentują się dumnie obok odświeżonego znaku Ekstraklasy” – opowiada producent.

– „Wdrożenie nowej identyfikacji meczowej w ramach transmisji meczów od sezonu 2019/2020 to dla nas moment otwierający współpracę z nadawcami NC+ oraz TVP w ramach nowych kontraktów. Dotychczasowe grafiki mocno się zdezaktualizowały – używaliśmy ich od ponad sześciu lat. Pojawiła się więc doskonała okazja, aby dokonać zmian w transmisji i dołączyć do międzynarodowej czołówki. Pod kątem produkcyjnym te zmiany mają dla nas wielkie znaczenie – pozwalają na większą dynamikę, dają więcej możliwości technicznych zarządzania indywidualnym dla każdego meczu procesem oraz nadążają za rozwojem technologii. Na tym polu spółka Ekstraklasa Live Park, odpowiedzialna za realizację telewizyjną, jest na najwyższym światowym poziomie, także w zakresie standardu 4K” – mówi Marcin Serafin, Dyrektor Operacyjny spółki Ekstraklasa Live Park.

Oprócz czołówki, którą będzie można oglądać przed transmisjami ligowych meczów, w tej samej stylistyce prezentowane będą wyniki spotkań, terminarze, statystyki czy składy meczowe. Nowa identyfikacja wizualna spółki Ekstraklasa z logo PKO Bank Polski pojawi się też na wszystkich pozostałych elementach brandingu: na stadionach, biletach i karnetach, a także koszulkach zawodników oraz w oficjalnych kanałach komunikacji wraz z ligowymi aplikacjami.

Najnowsze

W USA powstał fanklub Ruchu

Ruch Chorzów poinformował, że oficjalną działalność rozpoczęli kibice klubu ze Stanów Zjednoczonych, tworząc fanklub – ...

Całość ›

PSG Sponsorem Tytularnym Stali Nysa

Polska Spółka Gazownictwa (PSG) została sponsorem tytularnym drużyny siatkarskiej z Nysy Od dziś drużyna występująca w najwyższej ...

Całość ›

Polska Liga Esportowa podsumowuje rok 2021

Polska Liga Esportowa podsumowała rok 2021 wydając specjalny raport Jak pisze organizacja to był przełomowy rok 930 godzin ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.