Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rośnie rozpoznawalność Dawida Kubackiego

Sukcesy Dawida Kubackiego wpływają na jego rozpoznawalność, wpływ na to ma zwycięstwo w Turnieju Czterech Skoczni iostatnie wyniki.

Z roku na rok rośnie odsetek osób, które przyznają, że znają dobrze lub bardzo dobrze skoczków narciarskich, czyli znają ich osiągnięcia, interesują się nimi. Jednocześnie maleje odsetek osób, które zupełnie nie kojarzą skoczków, niezależnie od tego, czy interesują się skokami narciarskimi czy też nie. Najbardziej znany wśród skoczków jest Kamil Stoch. Z kolei dobrą znajomość Dawida Kubackiego, zwycięzcy ostatniego Turnieju Czterech Skoczni, deklarowało w 2019 roku więcej osób niż w roku ubiegłym (o 8 p.p) – wynika z badania Sponsoring Monitor.

Dobry sezon sportowy skoczków narciarskich z pewnością przełoży się na zainteresowanie nimi i ich znajomość. Niewiele jest w Polsce osób, które w ogóle nie kojarzą Kamila Stocha czy Piotra Żyły. Rośnie odsetek tych, którzy choćby kojarzą Dawida Kubackiego. Coraz więcej Polaków przyznaje, że nie tylko zna skoczków, ale i interesuje się nimi i ich osiągnięciami.

Skoczkowie1

Źródło: Sponsoring Monitor 2019, styczeń 2020

Znajomość Dawida Kubackiego, zwycięzcy ostatniego Turnieju Czterech Skoczni systematycznie rośnie. 

Skoczkowie2

Źródło: Sponsoring Monitor 2016, 2017, 2018, 2019

Porównując poziom znajomości skoczków narciarskich i przykładowych, dobrze znanych reprezentantów innych dyscyplin, wyraźnie widać, że wszyscy skoczkowie cieszą się dużym zainteresowaniem Polaków. Przykładowo Dawidem Kubackim interesuje się podobny odsetek osób co Bartoszem Kurkiem.

Skoczkowie3

Źródło: Sponsoring Monitor 2019, styczeń 2020

Skoki narciarskie, piłka nożna i siatkówka to od wielu lat najbardziej popularne dyscypliny sportowe wśród Polaków. W 2019 roku były numerem jeden.  

Skoczkowie4

Źródło: Sponsoring Monitor 2019, styczeń 2020

„Po tegorocznym sukcesie Dawida Kubackiego w Turnieju Czterech Skoczni jego wartość marketingowa może istotnie wzrosnąć. W kontekście reklamowym Dawida Kubackiego kojarzymy jako część zespołu. Można się spodziewać, że pojawią się ze strony różnych marek indywidualne oferty współpracy. Na pewno, przy tak silnym zespole trudno będzie zbudować tak silną markę jak legendarny już Adam Małysz czy Kamil Stoch, ale nie można tego wykluczyć” – komentuje dr Adam Czarnecki z ARC Rynek i Opinia. 


Najnowsze

Soudal partnerem Tour de Pologne UCI World Tour 2022

W tym roku Soudal został partnerem Tour de Pologne, najpopularniejszego wydarzenia kolarskiego w Polsce Determinacja, ambicja, ...

Całość ›

Superliga rozpoczęła współpracę z TikTokiem

Superliga sp z oo rozpoczęła szeroką akcję promującą piłkę ręczną we współpracy z TikTokiem - globalną platformą rozrywkową ...

Całość ›

Minister zachęcał uczniów do korzystania z oferty Programu SKS

Minister Kamil Bortniczuk w środę w siedzibie Warszawskiego Towarzystwa Wioślarskiego zachęcał uczniów do korzystania z oferty ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›