Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Ronaldinho ambasadorem Warki

Warka, najbardziej piłkarska marka piwna w Polsce, nawiązała współpracę z jednym z największych piłkarzy wszechczasów – Ronaldinho.

Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych.
Ta charakterystyczna postać jest rozpoznawalna na całym świecie. Dzięki niemu jako widzowie doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Mistrz świata z Brazylią z 2002 r., laureat Złotej Piłki, zdobywca tytułów Piłkarza Roku UEFA oraz FIFA, zwycięzca Ligi Mistrzów. Teraz, za sprawą Warki uznawany za wielką osobowość futbolu Ronaldinho zagości w polskich domach.

– „Warka ma silne futbolowe korzenie i od lat towarzyszy kibicom w najważniejszych dla nich momentach piłkarskich emocji. Takich, jakich przez lata dostarczał właśnie Ronaldinho. I takich, jak co roku dostarcza nam UEFA SUPERCUP, w którym rywalizują najlepsze kluby europejskie” – mówi Tomasz Hadam, senior brand manager Warki w Grupie Żywiec. – „Warka jako sponsor UEFA Europa League, daje polskim kibicom unikalną okazję znalezienia się na tym prestiżowym meczu 14 sierpnia w Stambule.

– „Kiedy dostałem szansę odwiedzenia Planety Warka, nie wahałem się ani chwili. My – fani futbolu – uwielbiamy spędzać czas z przyjaciółmi, bawić się i pić piwo podczas oglądania meczu. Teraz Planeta Warka jest miejscem, w którym trzeba być!” – komentuje współpracę z marką Ronaldinho.

Wizerunek piłkarza pojawił się m.in. na opakowaniach Warki Jasne Pełne i Warki Strong oraz opakowaniach zbiorczych, a także w materiałach promocyjnych.

Kampania Warki rozpoczęła się 1 kwietnia loterią promocyjną i można w niej wygrać wyjazd na mecz UEFA Super Cup 2019 w Stambule oraz 9 mln piw Warka Jasne Pełne. Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić piwo Warka Jasne Pełne lub Warka Strong w opakowaniu oznaczonym promocją. Informacja o nagrodzie znajduje się pod zawleczką lub kapslem. Wygrane piwa można odbierać od razu w sklepach biorących udział w loterii. Natomiast aby wziąć udział w losowaniu wyjazdu na mecz UEFA Super Cup 2019, należy zarejestrować promocyjny kod na stronie www.warka.com.pl i czekać na wyniki. Kody zgłaszać można do 31 lipca 2019 r.

Kreację komunikacji z udziałem Ronaldinho przygotowała Agencja 2012, która odpowiada również za działania ATL Warki. Materiały BTL i opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Planowaniem i zakupem mediów w zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja

Najnowsze

Adidas ubierze Miedź w Ekstraklasie

W nadchodzącym sezonie PKO BP Ekstraklasy piłkarze Miedzi w dalszym ciągu korzystać będą ze sprzętu marki adidas Dostarczy go firma ...

Całość ›

Soudal partnerem Tour de Pologne UCI World Tour 2022

W tym roku Soudal został partnerem Tour de Pologne, najpopularniejszego wydarzenia kolarskiego w Polsce Determinacja, ambicja, ...

Całość ›

Superliga rozpoczęła współpracę z TikTokiem

Superliga sp z oo rozpoczęła szeroką akcję promującą piłkę ręczną we współpracy z TikTokiem - globalną platformą rozrywkową ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›