Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rodowite Karmelowe – nowe piwo ŁKSu

W okresie przedświątecznym rodzina piw ŁKS-u – „Rodowite” powiększy się o kolejną pozycję, będzie to „Rodowite Karmelowe”. Wraz z piwem zakupić będzie można nowy rodzaj szklanki w limitowanym nakładzie 1908 sztuk.

Rodowite Karmelowe to piwo ciemne, dolnej fermentacji, idealne na zimowe wieczory. W smaku wyraźnie wyczuwalny słód palony oraz karmelowy, a w aromacie wyczuwalny chmiel. To wszystko składa się na świetnie pijalne piwo. – „Przez ostatnie cztery miesiące, czyli od premiery Rodowitego Miód-Malina dostaliśmy wiele zapytań o kolejne nowe piwa. Najczęściej padały pytania właśnie o piwo ciemne i dlatego zdecydowaliśmy się teraz właśnie na projekt związany z Rodowitym Karmelowym” – wyjaśnia Krzysztof Zawlik, czyli pomysłodawca piwa Rodowite, a także główny technolog Browaru Staropolskiego, w którym Karmelowe będzie warzone.

– „Rodowite Karmelowe można porównać z najpopularniejszym, bezalkoholowym piwem karmelowy z tym, że nasza wersja jest alkoholowa, piwo zawiera go 5 %” – dodaje Zawlik. – „Całość dostępna będzie w specjalnie zaprojektowanym czteropaku, w którym prócz naszej nowości, czyli piwa karmelowego, znajdzie się też szklanka oraz sztandarowe marki Rodowite Pils, Rodowite Miód Malina i Rodowite APA.”

– „W sprzedaży Rodowite Karmelowe powinno pojawić się jeszcze przed Bożym Narodzeniem. Po Nowym Roku ponowimy akcję, tym razem z nowym rodzajem piwa oraz innym szkłem. Warto będzie zakupić czteropak nie tylko po to, aby spróbować nowego smaku piwa, ale i kolekcjonować szklanki sygnowane marką Rodowite” – zachęca koordynator całego projektu o nazwie Rodowite.­­

Najnowsze

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›