Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze Łódzkie, która ponownie trafia w ręce kibiców.
Debiut nowej odsłony piwa odbędzie się podczas jednego z najbardziej prestiżowych spotkań sezonu – z Legią Warszawa. Reaktywacja marki to więcej niż tylko zmiana wizerunku – to kompleksowe podejście do jakości i tradycji. Od odnowionej etykiety, przez charakterystyczne barwy, aż po dopracowany smak – wszystko zaprojektowane zostało z myślą o czerwono-biało-czerwonej społeczności Widzewa.
Efektem tej pracy jest Robotnicze Łódzkie – jasne, pasteryzowane piwo dolnej fermentacji, o krystalicznie czystej, lekko bursztynowej barwie. Umiarkowana goryczka znakomicie współgra tu z pełnym słodowym smakiem, tworząc harmonijną kompozycję.
– „Bardzo zależało mi na tym, żeby nowe piwo zadebiutowało jak najszybciej – i to właśnie w tym dniu meczowym. Po zmianach w strukturze Klubu pojawiło się wiele nowych obowiązków i projektów, ale ten był dla mnie jednym z priorytetów. Na mecz z Legią piwo butelkowe będzie dostępne zarówno w naszym sklepie stacjonarnym, jak i w dodatkowym punkcie sprzedażowym w Strefie Kibica – to na dzisiaj jedyne kanały sprzedaży, jednak najważniejsze było to, żeby zdążyć właśnie na to spotkanie” – powiedział Łukasz Kolecki, Dyrektor Działu Komercyjnego Widzewa Łódź.
– „W Widzewie nie możemy myśleć problemami, musimy szukać rozwiązań. Nasz nowy dystrybutor wykonał w ostatnim czasie gigantyczną pracę, by przyspieszyć dostawę, a my jako Klub zamówiliśmy specjalny samochód-chłodnię i dzięki temu Robotnicze może być dostępne dla kibiców w naszych kanałach. Jestem przekonany, że wieczorem piwo będzie smakowało wyśmienicie. Chcę podkreślić, że na dwa najbliższe dni meczowe ustalaliśmy specjalną cenę na poziomie 9,99 zł. Sugerowana cena w sprzedaży detalicznej zostanie podana w kolejnych komunikatach” – dodał.
Wraz z premierą debiutuje także nowa wersja strony internetowej – robotnicze.pl. To właśnie tam kibice znajdą aktualne informacje o dostępności piwa w regionie, punktach sprzedaży czy specjalnych promocjach, które pojawią się w nadchodzących tygodniach.
– „Dzięki wyraźnemu przyśpieszeniu prac nad projektem w ostatnich kilkunastu dniach jesteśmy gotowi na premierę piwa na ważny mecz z Legią. Doskonale rozumiemy, jak ważny to produkt dla wszystkich kibiców Widzewa. Ze swojej strony zapewniamy nie tylko odpowiednią najwyższą jakość, ale także stabilną szeroką dostępność – dzięki naszym kanałom dystrybucji Robotnicze nie będzie już trudne do zdobycia” – powiedział Jerzy Nowotarski, Dyrektor ds. Sprzedaży nowego dystrybutora piwa Robotnicze Łódzkie.
– „Chciałbym również przekazać ważną informację – w wyniku ostatnich rozmów poszerzamy współpracę z Klubem o Sponsoring Tytularny Strefy Kibica. Będzie on realizowany pod szyldem naszej kolejnej marki – X Energy Drink. Już na mecz z Legią zapraszamy wszystkich fanów do Strefy Kibica, a więcej informacji udzielimy w wspólnym komunikacie” – dodał.