Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze Łódzkie, która ponownie trafia w ręce kibiców.

Debiut nowej odsłony piwa odbędzie się podczas jednego z najbardziej prestiżowych spotkań sezonu – z Legią Warszawa. Reaktywacja marki to więcej niż tylko zmiana wizerunku – to kompleksowe podejście do jakości i tradycji. Od odnowionej etykiety, przez charakterystyczne barwy, aż po dopracowany smak – wszystko zaprojektowane zostało z myślą o czerwono-biało-czerwonej społeczności Widzewa.

Efektem tej pracy jest Robotnicze Łódzkie – jasne, pasteryzowane piwo dolnej fermentacji, o krystalicznie czystej, lekko bursztynowej barwie. Umiarkowana goryczka znakomicie współgra tu z pełnym słodowym smakiem, tworząc harmonijną kompozycję.

– „Bardzo zależało mi na tym, żeby nowe piwo zadebiutowało jak najszybciej – i to właśnie w tym dniu meczowym. Po zmianach w strukturze Klubu pojawiło się wiele nowych obowiązków i projektów, ale ten był dla mnie jednym z priorytetów. Na mecz z Legią piwo butelkowe będzie dostępne zarówno w naszym sklepie stacjonarnym, jak i w dodatkowym punkcie sprzedażowym w Strefie Kibica – to na dzisiaj jedyne kanały sprzedaży, jednak najważniejsze było to, żeby zdążyć właśnie na to spotkanie” – powiedział Łukasz Kolecki, Dyrektor Działu Komercyjnego Widzewa Łódź.

– „W Widzewie nie możemy myśleć problemami, musimy szukać rozwiązań. Nasz nowy dystrybutor wykonał w ostatnim czasie gigantyczną pracę, by przyspieszyć dostawę, a my jako Klub zamówiliśmy specjalny samochód-chłodnię i dzięki temu Robotnicze może być dostępne dla kibiców w naszych kanałach. Jestem przekonany, że wieczorem piwo będzie smakowało wyśmienicie. Chcę podkreślić, że na dwa najbliższe dni meczowe ustalaliśmy specjalną cenę na poziomie 9,99 zł. Sugerowana cena w sprzedaży detalicznej zostanie podana w kolejnych komunikatach” – dodał.

Wraz z premierą debiutuje także nowa wersja strony internetowej – robotnicze.pl. To właśnie tam kibice znajdą aktualne informacje o dostępności piwa w regionie, punktach sprzedaży czy specjalnych promocjach, które pojawią się w nadchodzących tygodniach.

„Dzięki wyraźnemu przyśpieszeniu prac nad projektem w ostatnich kilkunastu dniach jesteśmy gotowi na premierę piwa na ważny mecz z Legią. Doskonale rozumiemy, jak ważny to produkt dla wszystkich kibiców Widzewa. Ze swojej strony zapewniamy nie tylko odpowiednią najwyższą jakość, ale także stabilną szeroką dostępność – dzięki naszym kanałom dystrybucji Robotnicze nie będzie już trudne do zdobycia” – powiedział Jerzy Nowotarski, Dyrektor ds. Sprzedaży nowego dystrybutora piwa Robotnicze Łódzkie.

„Chciałbym również przekazać ważną informację – w wyniku ostatnich rozmów poszerzamy współpracę z Klubem o Sponsoring Tytularny Strefy Kibica. Będzie on realizowany pod szyldem naszej kolejnej marki – X Energy Drink. Już na mecz z Legią zapraszamy wszystkich fanów do Strefy Kibica, a więcej informacji udzielimy w wspólnym komunikacie” – dodał.

Najnowsze

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›

Największe zawody triathlonowe ponownie z PKO Bankiem Polskim

Enea Bydgoszcz Triathlon po raz jedenasty Największe wydarzenie triathlonowe w Polsce odbędzie się 12-13 lipca w samym centrum ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›