Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Robico rozpoczyna współpracę z ONICO Warszawa

W nadchodzącym sezonie PlusLigi drużynę Onico Warszawa wspierać będzie firma Robico. 

Nowy sponsor będzie obecny również w hali COS Torwar. Logo Robico pojawi się na strojach meczowych, a produkty będzie można spróbować w trakcie meczów domowych ekipy Stephane’a Antigi.

– “Niezmiennym celem naszego klubu jest nieustanny rozwój i pokonywanie kolejnych etapów zarówno pod względem sportowym, jak i organizacyjnym. Aby to osiągnąć, niezbędne jest wsparcie ze strony firm, które wspierają polski sport. Tym bardziej cieszymy się, że do grona sponsorów ONICO Warszawa dołączyła tak renomowana marka, jak Robico. Wierzymy, że wspólnymi siłami osiągniemy duże sukcesy, a nasz nowy partner pozostanie z nami na długie lata” – powiedział Adam Polak, wiceprezes ONICO Warszawa.

Robico oferuje świeże i naturalne produkty mleczne najwyższej jakości: kefir, maślankę naturalną, oraz mleko spożywcze mikrofiltrowane, jedyne na rynku w szklanej butelce. Wszystkie produkty marki kierowane są do wymagających konsumentów, którzy cenią sobie wysoką jakość, naturalność i dokonują świadomych wyborów podczas zakupów żywności.

 

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh