Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

RMF FM Partnerem Medialnym EBL i reprezentacji

Radio RMF FM zostało Partnerem Medialnym Energa Basket Ligi oraz reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn. Od teraz o najważniejszych wydarzeniach w polskiej koszykówce możesz posłuchać w RMF FM.

Rozgrywki zagoszczą nie tylko w programach informacyjnych rozgłośni, ale kibice mogą się również spodziewać konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.

“RMF FM to z pewnością największa i najbardziej znana rozgłośnia radiowa w Polsce. Cieszymy się, że pozyskaliśmy tak wyjątkowego i wartościowego Partnera Medialnego. Zasięg radia pozwoli nam w jeszcze lepszy sposób dotrzeć do kibiców koszykówki, a dodatkowo wierzymy, że zainteresujemy reprezentacją i Energa Basket Ligą nowe osoby. Wspólnie zapraszamy na najlepsze koszykarskie informacje do RMF FM” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki i Polskiego Związku Koszykówki.

“Polska koszykówka – zarówno Liga jak i Reprezentacja – są na coraz wyższym poziomie. Przypomnę tylko ostatni sukces kadry na mistrzostwach świata, gdzie zajęliśmy 8 miejsce. Informacje o baskecie cieszą się dużą popularnością wśród naszych słuchaczy, a dzięki tej współpracy będziemy mogli przekazywać więcej ciekawych, ekskluzywnych wiadomości, które z pewnością zainteresują zarówno naszych słuchaczy jak i internautów. Nie tylko kibice koszykówki, ale wszyscy miłośnicy sportu będą mogli w serwisach informacyjnych RMF FM znaleźć wiele cennych wiadomości” – mówi Marek Balawajder, dyrektor informacji Radia RMF FM.

RMF FM – największa i najchętniej słuchana stacja radiowa w Polsce. Codziennie gromadzi około 9 mln słuchaczy. Adresuje swój program do osób w wieku 25-39 lat, oferując muzykę w formacie AC (Adult Contemporary) programy informacyjne i publicystyczne (m.in. serwisy informacyjne „Fakty”) oraz audycje rozrywkowe.

Radio zatrudnia kilkudziesięciu dziennikarzy i reporterów, posiada również korespondentów w najważniejszych stolicach świata. Siedziba RMF FM w Krakowie dysponuje najnowocześniejszym newsroomem w kraju.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›