Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

RMF FM nadal Partnerem Medialnym EBL i reprezentacji

Radio RMF FM nadal będzie Partnerem Medialnym Energa Basket Ligi oraz reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn. W sezonie 2021/22 o najważniejszych wydarzeniach w polskiej koszykówce możesz posłuchać w RMF FM.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy z radiem RMF FM. To niezwykle popularna rozgłośnia, która pozwoliła polskiej koszykówce na otwarcie się na nowych kibiców, ale jednocześnie dotarliśmy z ważnymi informacjami do fanów już wcześniej zainteresowanych naszą dyscypliną. Dzięki RMF FM można być na bieżąco z wydarzeniami w reprezentacji Polski i Energa Basket Lidze” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

Radio w sezonie 2021/22 nadal będzie Partnerem Medialnym Energa Basket Ligi oraz reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn. Rozgrywki, tak jak dotychczas, zagoszczą głównie w programach informacyjnych rozgłośni – kibice mogą spodziewać się także wypowiedzi bohaterów poszczególnych spotkań, a także konkursów z atrakcyjnymi nagrodami.

RMF FM – największa i najchętniej słuchana stacja radiowa w Polsce. Codziennie gromadzi około 9 mln słuchaczy. Adresuje swój program do osób w wieku 25-39 lat, oferując muzykę w formacie AC (Adult Contemporary) programy informacyjne i publicystyczne (m.in. serwisy informacyjne „Fakty”) oraz audycje rozrywkowe.

Radio zatrudnia kilkudziesięciu dziennikarzy i reporterów, posiada również korespondentów w najważniejszych stolicach świata. Siedziba RMF FM w Krakowie dysponuje najnowocześniejszym newsroomem w kraju.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›