Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

RL Media nawiązało współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską

RL Media, jeden z domów mediowych należących do największej, niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, nawiązał współpracę z Pierwszą Ligą Piłkarską (Fortuna 1 Liga). Zadaniem spółki będzie doradztwo, consulting w obszarze pozyskiwania partnerów biznesowych i sponsoringu.

Jednym z celów tych działań jest zbudowanie piramidy sponsoringowej, która pomoże Pierwszej Lidze Piłkarskiej i klubom w niej występującym w systematycznym rozwoju. Ponadto celem RL Media będzie również zwiększenie zainteresowania rozgrywkami ligi, którą tworzy 18 klubów piłkarskich, wśród kibiców piłki nożnej.

Partnerem w rozwoju biznesowym i komunikacyjnym Pierwszej Ligi Piłkarskiej będzie Maciej Hutyra, Wiceprezes Zarządu Group One. – Współpraca z Pierwszą Ligą Piłkarską wpisuje się w strategię i kierunek naszego rozwoju oraz obszar działań biznesowych agencji. Od samego początku dom mediowy RL Media, który został powołany przez Group One i Roberta Lewandowskiego, jest silnie związany ze sportem, a w szczególności z piłką nożną. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Fortuna 1 Liga możemy zdziałać bardzo dużo dla promocji footballu w Polsce – mówi Maciej Hutyra, wiceprezes Zarządu Group One.

– „Mamy nadzieję, że nawiązanie współpracy z firmą, która związana jest obecnie z najlepszym polskim piłkarzem, będzie wsparciem dla produktu jakim jest Fortuna 1 Liga. Liczymy, że poprzez wspólne działanie osiągniemy zaplanowane cele” – dodaje prezes Fortuna 1 Ligi, Marcin Janicki.

Współpraca RL Media i Pierwszej Ligi Piłkarskiej będzie miała charakter długofalowy.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›