Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

„reZigiusz” i Aleksandra Mirosław w nowej kampanii STS

STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Tym razem
motywem przewodnim w komunikacji największego polskiego bukmachera jest pokazanie
gotowości do działania w różnych wymiarach. Ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz”
Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław.

STS od 2019 roku prowadzi działania marketingowe w ramach platformy „Jesteś gotowy. Możesz
wygrywać”. Komunikuje ona, że każdy kibic jest gotowy odkryć swój potencjał i wykorzystać wiedzę
oraz pasję do sportu, aby poprawnie obstawić wynik i wygrać. W najnowszej odsłonie kampanii marka
zmienia narrację. Zapraszając do współpracy ambasadorów – przedstawicieli różnych profesji –
pokazuje, że gotowość ma różne wymiary, ale wiara w nią i w swój potencjał prowadzi do tego samego
– do wygranej.

Do akcji zostało zaproszonych kilku bohaterów. W pierwszej kolejności STS przedstawi historie
Remigiusza „reZigiusza” Wierzgonia – jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów – oraz
Aleksandry Mirosław – mistrzyni świata i Europy we wspinaczce na czas, a także rekordzistki świata
w tej konkurencji. Z opowieściami ambasadorów w formie spotów można zapoznać się na
przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u. Ich sylwetki zostaną także wykorzystane
w działaniach display.

„W najnowszej kampanii postawiliśmy na spoty o charakterze testymonialowym, dzięki którym
przedstawiamy odbiorcom świadectwa bohaterów. Każdy z nich zabiera nas do swojego świata
i dzieli się drogą do sukcesu, która zaczęła się od tego, że byli gotowi. Te opowieści stanowią
namacalny dowód, że gotowość może przybrać różne stany, ale cel zawsze jest ten sam: wygrana.
To z kolei pomaga przełamywać bariery związane z obstawianiem zakładów”
– mówi Paweł
Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.

Każdy spot został stworzony w innej stylistyce, dopasowanej do ambasadora. Aleksandra Mirosław
zabiera odbiorcę na ściankę wspinaczkową i opowiada o tym, że zawsze wiedziała, że będzie mistrzynią
i mimo przeciwności dążyła do celu, który zrealizowała. Z kolei „reZigiusz” urodził się gotowy. Zawsze
wierzył w siebie i dostrzegał pojawiające się wyzwania, które zamieniał na kolejne zwycięstwa.
W spocie zabiera nas do świata rozszerzonej rzeczywistości.

„STS od lat jest największym bukmacherem w Polsce. Wyniki świadczą o naszych wyjątkowych
przewagach konkurencyjnych. Stale inwestujemy w rozwój technologii i realizację naszej strategii
„mobile-first”. Nieustannie wzmacniamy naszą pozycję, koncentrując się na autorskich
i nowoczesnych rozwiązaniach oraz rozbudowie oferty i udostępnianiu kolejnych innowacyjnych
funkcjonalności dla klientów. Niezmiennie też od lat wyznaczamy trendy w komunikacji
marketingowej branży bukmacherskiej, co wymiernie przekłada się zarówno na wzrost obrotów,
jak i liczbę klientów”
– dodaje Paweł Rabantek.

Komunikacja kampani obejmuje działania w digitalu i mediach społecznościowych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, natomiast spoty zostały zrealizowane przez Szut Szut Studio, a ich reżyserami są Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. Muzykę do wszystkich spotów kampanii skomponował Janusz Walczuk, który jako ambasador marki pojawi się w kolejnej części kampanii.

Najnowsze

Lech zasłużony dla miasta Poznania

W dniu imienin Piotra i Pawła, czyli patronów miasta, Lech Poznań otrzymał tytuł zasłużonego dla miasta Poznania Wyróżnienie w ...

Całość ›

Wisła Kraków kończy współpracę z LV BET

Z dniem 1 lipca 2022 roku kooperacja pomiędzy Wisłą Kraków a LV BET zakończyła się, strony współpracowały od ponad 5 lat ...

Całość ›

Piłkarze ręczni z Kielc z nową nazwą

Mistrzowie Polski mają nowego sponsora tytularnego 27 czerwca 2022 r druga drużyna Europy przyjmuje nazwę Łomża Industria Kielce i w ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›