„reZigiusz” i Aleksandra Mirosław w nowej kampanii STS
STS wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Tym razem
motywem przewodnim w komunikacji największego polskiego bukmachera jest pokazanie
gotowości do działania w różnych wymiarach. Ambasadorami zostali Remigiusz „reZigiusz”
Wierzgoń oraz Aleksandra Mirosław.
STS od 2019 roku prowadzi działania marketingowe w ramach platformy „Jesteś gotowy. Możesz
wygrywać”. Komunikuje ona, że każdy kibic jest gotowy odkryć swój potencjał i wykorzystać wiedzę
oraz pasję do sportu, aby poprawnie obstawić wynik i wygrać. W najnowszej odsłonie kampanii marka
zmienia narrację. Zapraszając do współpracy ambasadorów – przedstawicieli różnych profesji –
pokazuje, że gotowość ma różne wymiary, ale wiara w nią i w swój potencjał prowadzi do tego samego
– do wygranej.
Do akcji zostało zaproszonych kilku bohaterów. W pierwszej kolejności STS przedstawi historie
Remigiusza „reZigiusza” Wierzgonia – jednego z najpopularniejszych polskich youtuberów – oraz
Aleksandry Mirosław – mistrzyni świata i Europy we wspinaczce na czas, a także rekordzistki świata
w tej konkurencji. Z opowieściami ambasadorów w formie spotów można zapoznać się na
przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u. Ich sylwetki zostaną także wykorzystane
w działaniach display.
– „W najnowszej kampanii postawiliśmy na spoty o charakterze testymonialowym, dzięki którym
przedstawiamy odbiorcom świadectwa bohaterów. Każdy z nich zabiera nas do swojego świata
i dzieli się drogą do sukcesu, która zaczęła się od tego, że byli gotowi. Te opowieści stanowią
namacalny dowód, że gotowość może przybrać różne stany, ale cel zawsze jest ten sam: wygrana.
To z kolei pomaga przełamywać bariery związane z obstawianiem zakładów” – mówi Paweł
Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.
Każdy spot został stworzony w innej stylistyce, dopasowanej do ambasadora. Aleksandra Mirosław
zabiera odbiorcę na ściankę wspinaczkową i opowiada o tym, że zawsze wiedziała, że będzie mistrzynią
i mimo przeciwności dążyła do celu, który zrealizowała. Z kolei „reZigiusz” urodził się gotowy. Zawsze
wierzył w siebie i dostrzegał pojawiające się wyzwania, które zamieniał na kolejne zwycięstwa.
W spocie zabiera nas do świata rozszerzonej rzeczywistości.
– „STS od lat jest największym bukmacherem w Polsce. Wyniki świadczą o naszych wyjątkowych
przewagach konkurencyjnych. Stale inwestujemy w rozwój technologii i realizację naszej strategii
„mobile-first”. Nieustannie wzmacniamy naszą pozycję, koncentrując się na autorskich
i nowoczesnych rozwiązaniach oraz rozbudowie oferty i udostępnianiu kolejnych innowacyjnych
funkcjonalności dla klientów. Niezmiennie też od lat wyznaczamy trendy w komunikacji
marketingowej branży bukmacherskiej, co wymiernie przekłada się zarówno na wzrost obrotów,
jak i liczbę klientów” – dodaje Paweł Rabantek.
Komunikacja kampani obejmuje działania w digitalu i mediach społecznościowych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, natomiast spoty zostały zrealizowane przez Szut Szut Studio, a ich reżyserami są Natalia Jakubowska i Łukasz Gronowski. Muzykę do wszystkich spotów kampanii skomponował Janusz Walczuk, który jako ambasador marki pojawi się w kolejnej części kampanii.