Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rexona również opuściła Wiliamsa

PKN Orlen to nie jedyny sponsor, który opuścił występujący w F1 zespół Wiliamsa, współpracę zakończyła również Rexona.

Wraz z końcem sezonu zespół Wiliamsa opuścił Robert Kubica a wraz z nim PKN Orlen. To jednak nie jedyny sponsor, który postanowił nie przedłużać umowy z Wiliamsem, podobnie postąpiła należąca do Grupy Unilever Rexona. W 2019 roku głównymi sponsorami zespołu był OKiT, Orlen oraz Rexona, z tej trójki została jedynie pierwsza firma.

Rexona była partnerem Wiliamsa od 2015 roku. W ramach współpracy producent kosmetyków stworzył specjalną stronę, kampanię reklamową, w której udział brał nawet polski kierowca Robert Kubica. Nie wykluczone, że marka będzie w kolejnym sezonie współpracować z innym zespołem w Formule 1. Wcześniej Rexona była partnerem zespołu Lotus.

Z dniem 1 stycznia 2020 roku wśród sponsorów Williamsa brakuje też takich marek jak Symantec, Omnitude i Tata Communications, które współpracowały z Brytyjczykami w ostatnich sezonach.

Najnowsze

Bricoman na dłużej z Widzewem

Dobra współpraca oraz wspólne dążenie do budowania społeczności to powody, dla których Bricoman Łódź przedłużył umowę ...

Całość ›

Nowa identyfikacja wizualna Chrobrego Głogów S.A.

Spółka Chrobry Głogów wprowadziła nową identyfikacją wizualną Nowy logotyp została spółka zajmująca się stadionem oraz klubem ...

Całość ›

Noho Investment sponsorem Garbarni

Firma Noho Investment została sponsorem Garbarni Kraków i będzie wspierać Klub przez najbliższy rok Umowa przewiduje także ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page