Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Reprezentacja będzie jadła owoce i warzywa z Biedronki

Reprezentacja Polski w piłce nożnej skorzysta z możliwości jakie daje nowy aneks pomiędzy siecią Biedronka z PZPN, zawodnicy będą jedli warzywa i owoce dostarczone specjalnie na zgrupowania.

Sieć Biedronka jest nie tylko dumnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji narodowej, ale od teraz również oficjalnym dostawcą owoców i warzyw dla reprezentacji prowadzonych przez Polski Związek Piłki Nożnej.

Wśród produktów wyselekcjonowanych przez Świeżoznawców Biedronki i dostarczonych przez Biedronkę na zgrupowanie polskiej kadry przed meczami z Węgrami, Andorą i Anglią w pierwszej trójce najbardziej pożądanych owoców znalazły się: polskie jabłka, awokado hass oraz maliny. Natomiast wśród warzyw dominowały – wszystkie wyłącznie polskie – pomidory malinowe, cebula i różne rodzaje sałat doniczkowych. Łącznie na zamówionej liście znalazło się ponad 50 różnych warzyw i owoców. Ten zdrowy owocowo-warzywny zestaw odebrał kucharz reprezentacji Polski Tomasz Leśniak.

Aneks do umowy sponsorskiej między Biedronką a PZPN podpisano w jednym z najnowocześniejszych sklepów sieci w towarzystwie Świeżoznawców – ekspertów Biedronki od warzyw i owoców.

– „Świeżoznawcy Biedronki są ekspertami w dziedzinie świeżych warzyw i owoców. Dlatego razem z naszymi polskimi dostawcami dzielimy się z reprezentacją Polski w piłce nożnej tym, co mamy najlepsze. Jestem dumny, że Biedronka jest od teraz również oficjalnym dostawcą warzyw i owoców dla naszej kadry, co podkreśla naszą jedenastoletnią, owocną współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, a także nasze zaangażowanie w wiele wydarzeń, mających na celu popularyzację sportu i programów wsparcia społecznego, takich jak np. Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. To jasne, że ostateczny sukces zależy od zgranej drużyny, a przecież my wszyscy jesteśmy drużyną narodową” – mówi Maciej Łukowski, dyrektor Działu Zakupów i członek zarządu sieci Biedronka.

Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej nieprzerwanie od ponad dekady, na dobre i na złe, licząc teraz na kolejne pasmo sukcesów Biało-Czerwonych pod wodzą nowego selekcjonera. Nie tylko kadra, ale każdy z nas może ułożyć doskonale zbilansowaną dietę bez względu na to, czy jest sportowcem-amatorem, czy sportowcem kanapowym.

– „Biedronka jest sponsorem reprezentacji Polski od 11 lat i bardzo się cieszymy, że łączy nas nie tylko piłka, ale również wspólne cele – aby społeczeństwo było zdrowsze i bardziej aktywne. Nie jest tajemnicą, że prawidłowe odżywianie jest niezwykle ważnym elementem rozwoju każdego sportowca oraz czynnikiem wpływającym na uzyskanie satysfakcjonujących osiągnięć sportowych. Szczególnie ważne w diecie tych najmłodszych piłkarzy jest to, aby jadać codziennie warzywa i owoce. Cieszymy się, ze nasz wieloletni partner – sieć sklepów Biedronka, jako firma odpowiedzialna społecznie, tak mocno działa w tym segmencie i codziennie do ponad 3 tysięcy sklepów dostarcza świeże warzywa i owoce, które są niejako paliwem dla ludzi aktywnych sportowo” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›