Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Realme sponsorem Industrii Kielce

Nawiązanie współpracy sponsorskiej z gigantem technologicznym Realme ogłoszono przed meczem Industrii Kielce w Lidze Mistrzów przeciwko RK Zagrzeb.

Realme to koncern technologiczny produkujący elektronikę, która sprzedawana jest na całym świecie. To znany producent m.in. smartfonów i właśnie ten segment działalności firmy rozwija się niezwykle dynamicznie.

„Rozpoczęcie współpracy Realme oraz Industrii Kielce nie jest przypadkowe. Łączy nas między innymi nieustająca potrzeba rozwoju i dążenie do perfekcji. Wierzymy w skuteczność przenikania się świata sportu oraz nowych technologii. Cieszymy się, że możemy być częścią mistrzowskiego zespołu, a polscy fani naszych smartfonów będą mogli bliżej poznać energetyczny świat rozgrywek piłki ręcznej” – komentuje Francis Wong, CMO Realme Global.

Oficjalne ogłoszenie tej współpracy nastąpiło na specjalnie zwołanej konferencji prasowej przed meczem z RK Zagrzeb. Od meczu w EHF Lidze Mistrzów logotypy Realme widoczne będą przede wszystkim na bandach reklamowych na spotkaniach Orlen Superligi oraz Ligi Mistrzów. Ponadto, logotyp partnera znajdzie się także na spodenkach zawodników oraz strojach rozgrzewkowych. Inne miejsca, gdzie będzie widoczny to ścianka telewizyjna oraz inne elementy takie jak bilety, plakaty, banery. Jednocześnie w korytarzach Hali Legionów pojawią się telewizory marki Realme, na których wyświetlane będą materiały promujące m.in. klub.

„To zaszczyt kibicować tak fenomenalnej drużynie. Jesteśmy globalną firmą obecną na całym świecie i Europie, jesteśmy czwartym największym producentem smartfonów w Europie. Mamy ambicję na więcej i będziemy dążyć do tego celu. A ta drużyna jest dla nas wzorem do naśladowania” – powiedział Agnieszka Frąckowiak, dyrektorka sprzedaży w polskim oddziale Realme.

– „Jako młoda marka mamy już doświadczenie w produkcji urządzeń, z których korzysta chętnie młode pokolenie” – dodała Justyna Kościuk, manager marketingu w Realme.

„Cieszymy się że naszym klubem interesują się sponsorzy na rynku polskim, ale i znane na całym świecie. Realme produkuje tak ciekawe rzeczy, że będziemy je wykorzystywać w hali i korzystać w codziennej pracy marketingowej w klubie” – powiedział Paweł Papaj, wiceprezes KS Iskra Kielce S.A.

Na zakończenie konferencji Arkadiusz Moryto zrobił telefonem Realme pamiątkowe selfie z uczestnikami spotkania.

Fot: Industria Kielce

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›