Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Raków w drużynie Adidasa

Mistrz Polski, Raków Częstochowa, podpisał kontrakt z nowym sponsorem technicznym i od 1 lipca dołącza do piłkarskiej rodziny Adidas.

Odkąd w 2019 roku, po 21 latach przerwy, Raków ponownie awansował do Ekstraklasy, stał się jedną z wiodących drużyn w rozgrywkach ligowych oraz w Pucharze Polski. Od 2021 roku – roku stulecia klubu, Czerwono-Niebiescy dwukrotnie zdobyli wicemistrzostwo, dwukrotnie wygrali Puchar Polski i dwukrotnie sięgnęli po Superpuchar Polski. W 2023 roku drużyna z Częstochowy osiągnęła największy sukces w swojej historii, dominując rozgrywki ligowe i zdobywając Mistrzostwo Polski.

Ostatnie lata działalności klubu świetnie wpisują się w motto marki adidas: Impossible is nothing. W kilka sezonów zespół „Medalików” w imponujący sposób wspiął się po szczeblach sportowego sukcesu. Niespełna dwa miesiące po zdobyciu przez Raków tytułu Mistrza Polski, przedstawiciele adidas oraz władze klubu z dumą ogłaszają początek nowego partnerstwa:

„Bardzo cieszymy się z możliwości ogłoszenia współpracy naszej marki z zespołem Mistrza Polski. Sukcesy piłkarzy Rakowa w ostatnich sezonach to doskonały przykład tego, że dla tej drużyny niemożliwe nie istnieje, a ciężka praca i pasja mogą przynieść niezwykłe owoce. Z niecierpliwością czekamy na nadchodzące rozgrywki i trzymamy kciuki za nowy zespół w rodzinie adidas” – mówi Krzysztof Łuczakowski, Dyrektor Sports Marketing adidas EE.

Adidas od lat wspiera sportowców indywidualnych oraz kluby, zapewniając najwyższej jakości wsparcie techniczne, dlatego entuzjazmu nie kryje również zespół z Częstochowy:

„Można powiedzieć, że „Impossible is nothing” to dewiza klubu od początku drogi, którą zmierzał do Tytułu i którą, teraz wspólnie z adidas, chce zmierzać dalej. Cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka reprezentująca podobne wartości rozpoczyna wieloletnią współpracę z klubem. Drużyna, ale i cały klub z akademią włącznie, zyskały dzięki temu znaczące wsparcie. Jesteśmy też pełni wiary, że partnerstwo z adidas przyniesie wiele pozytywnych emocji naszym kibicom” – tłumaczy Piotr Obidziński, prezes zarządu Rakowa Częstochowa.

Adidas jest globalnym liderem w dziedzinie piłki nożnej – oficjalnym partnerem najważniejszych turniejów piłkarskich na świecie, takich jak Mistrzostwa Świata FIFA™, Mistrzostwa Europy UEFA i Liga Mistrzów UEFA. adidas jest również sponsorem najważniejszych klubów piłkarskich na świecie, takich jak Real Madryt, Manchester United, Arsenal, Bayern Monachium i Juventus.

Najnowsze

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›