Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Rajd Polski z Orlenem w nazwie

Orlen na mocy podpisanej umowy z PZM będzie sponsorem tytularnym Rajdu Polski.

Polski Związek Motorowy i PKN ORLEN zawarły porozumienie o współpracy przy organizacji Rajdu Polski, ósmej rundy Mistrzostw Świata FIA w sezonie 2017. W myśl umowy, która obejmuje sponsoring tytularny, największa impreza w sportach motorowych w naszym kraju przyjmuje nazwę ORLEN 74. Rajd Polski.

– „Cieszymy się, że w tym roku PKN ORLEN jako sponsor wraca na rajdowe trasy w Polsce. Wysoki poziom sportowy i organizacyjny oraz pozytywne emocje towarzyszące rajdom utwierdzają nas w przekonaniu, że to właściwy element strategii marketingowej Koncernu. Na przełomie czerwca i lipca obecni będziemy podczas Rajdu Polski – ósmej rundy Rajdowych Mistrzostw Świata. Zbliżająca się 74. edycja będzie dla nas wyjątkowo ważna. Jako największa polska firma paliwowa wracamy na mazurskie szutry jako Sponsor Tytularny. Na trasach malowniczych odcinków specjalnych zobaczymy również naszą załogę rajdową ORLEN Team – Hubert Ptaszek i Maciej Szczepaniak” – powiedział Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu.

„Z wielką satysfakcją przyjmujemy zaangażowanie PKN ORLEN, największej firmy w Polsce w organizację rajdu, który jest naszą chlubą i jedną z najważniejszych imprez w całym polskim sporcie. W przeszłości PKN ORLEN już wielokrotnie wspierał nasze działania przy organizacji polskiego klasyka, w tym także pamiętną edycję rajdu w 2009 roku, który jako ORLEN Platinum 66. Rajd Polski znalazł się po wielu latach przerwy w kalendarzu mistrzostw świata. Bardzo cenimy sobie ten dowód uznania ze strony PKN ORLEN dla rangi sportowego wydarzenia, którego organizatorem jest Polski Związek Motorowy. Wysoki poziom organizacyjny, atrakcyjność regionu w którym jest rozgrywany i wielka popularność wśród kibiców to atuty polskiego klasyka. Znana jest już trasa ORLEN 74. Rajdu Polski, ale nadal bardzo intensywnie pracujemy nad wszystkimi elementami wydarzenia, dzięki któremu na przełomie czerwca i lipca, na mazurskich szutrach zadebiutują w Polsce najnowsze samochody rajdowe, które poprowadzą najlepsi kierowcy świata” – powiedział Andrzej Witkowski, prezes Polskiego Związku Motorowego.

Tegoroczny ORLEN 74. Rajd Polski zostanie rozegrany w dniach 29 czerwca – 2 lipca. Zawodnicy będą mieli do pokonania trasę o długości 1457 kilometrów w tym 23 odcinki specjalne liczące blisko 340 km.

Źródło: rajdpolski.pl

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›