Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Radomiak trzeci rok z Enea

Enea Wytwarzanie już trzeci rok z rzędu będzie wspierała radomski klub piłkarski. W sezonie 2021/2022 współpraca obejmie nie tylko wsparcie drużyny seniorów. Enea Wytwarzanie zaangażuje się także w działania promujące aktywność sportową wśród dzieci i młodzieży z regionu radomskiego.

Pozytywna energia, która płynie od Enei pozwala klubowi rozwijać się sportowo. W minionym sezonie Zieloni wywalczyli historyczny awans do PKO BP Ekstraklasy. Obecnie drużyna z sukcesami występuje w najwyższej klasie rozgrywek piłki nożnej w Polsce.

Obydwie strony bardzo dobrze oceniają dotychczasową współpracę, która w sezonie 2021/2022, poza wsparciem drużyny seniorów Radomiaka, obejmuje także organizację na boiskach w Radomiu – turniejów piłkarskich z udziałem dzieci i młodzieży z regionu.

– „Z takich chwil cieszę się tak, jak po kolejnych, zwycięskich meczach Radomiaka w rozgrywkach PKO BP Ekstraklasy. Enea zdecydowała się bowiem na kontynuację współpracy z naszym Klubem. Oznacza to, że przynosi to temu zacnemu Sponsorowi wymierne korzyści biznesowe i wizerunkowe. Z każdym rokiem naszej współpracy także Radomiak robi duże postępy sportowe, co najlepiej pokazuje obecna pozycja w ekstraklasowej tabeli. To, jak widać, budzi zadowolenie również naszych partnerów z Enei, którzy ponownie postawili na Radomiaka. Oczywiście, nic się nie dzieje „na piękne oczy”, lecz ma swój biznesowy wymiar. Ekwiwalent reklamowy, jaki nasz klub zapewnia marce Enea, jest bowiem coraz bardziej okazały. Mam nadzieję, że pozostała część obecnego sezonu, w którym tak dobrze nam się wiedzie, będzie równie udana” – stwierdził Sławomir Stempniewski, prezes Zarządu RKS Radomiak Radom.

– „To dobrze, że w naszym regionie mamy taki klub jak Radomiak i taką spółkę Skarbu Państwa, jaką jest Enea Wywarzanie. Można powiedzieć, że oba te podmioty grają w ekstraklasach – piłkarskiej i energetycznej. I co ważne – nie tylko świetnie ze sobą współpracują, ale współpraca ta przynosi też wymierne efekty. Sukcesy te widzimy, oglądając emocjonujące mecze na stadionie, który choć jest w Radomiu, to wciąż niestety nie jest stadionem Radomiaka albo śledząc transmisje telewizyjne. Dzięki tym transmisjom i relacjom w prasie czy mediach społecznościowych, drużyna „Zielonych” z koszulkami z logo Enei jest coraz bardziej znana w Polsce, stając się tym samym ambasadorem naszego regionu. Służy to także propagowaniu sportu i zachęca dzieci i młodzież do jego uprawiania. Dziękuję tym wszystkim, którzy przyczynili się do podpisania tej umowy i jednocześnie gratuluję Radomiakowi i Enei Wytwarzanie. Spółka ta po raz kolejny pokazała, że jest wiarygodnym i solidnym sponsorem, na którego można liczyć nawet w tych trudnych czasach. Trzymamy kciuki, oby tak dalej!” – mówił poseł Marek Suski, przewodniczący Sejmowej Komisji do Spraw Energii i Skarbu Państwa.

„Kilka miesięcy temu na podobnej konferencji deklarowaliśmy, że będziemy kontynuowali naszą współpracę z Radomiakiem. Teraz stało się to faktem i zostało ujęte w ramy umowy. Cieszymy się, że nasze zaangażowanie przyczynia się do budowania mocnej drużyny, która nie tylko występuje w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce, ale potrafi też skutecznie w niej walczyć i odnosić sukcesy. A sukcesy tej drużyny są także sukcesami wszystkich kibiców Radomiaka i naszymi sukcesami. Bardzo ważne dla nas są także zapisy umowy dotyczące zaangażowania w sport dzieci i młodzieży. Jesteśmy przekonani, że przyczyni się to znacząco do rozwoju talentów” – powiedział Jan Mazurkiewicz, wiceprezes Enei Wytwarzanie do spraw korporacyjnych.

Grupa Enea od lat wspiera sport – zarówno zawodowy, jak i młodzieżowy. Jest sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich w północno-zachodniej i centralnej Polsce. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu. Jest też sponsorem Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich, Polskiego Związku Zapaśniczego i Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich, medalistka igrzysk paraolimpijskich.

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›