Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

R-Gol partnerem ŁKS-u

Firma R-GOL.com została partnerem technicznym Łódzkiego Klubu Sportowego na najbliższe dwa lata. Do końca czerwca 2021 roku R-GOL.com – jako autoryzowany dystrybutor marki adidas – będzie zaopatrywał w sprzęt nie tylko pierwszą drużynę, ale także wszystkie zespoły Akademii ŁKS.

– „Trzy paski, będące znakiem rozpoznawczym marki adidas, w ostatnich sezonach nie tylko ładnie wyglądały na strojach z przeplatanką, ale i okazywały się szczęśliwe, bo ich obecność zbiegła się z kolejnymi awansami pierwszego zespołu, a ostatnio także drużyny rezerw. Sprzęt adidasa to także gwarancja najwyższej jakości, co z kolei zapewnia zawodnikom i trenerom komfort pracy. Dlatego decyzja o dalszej grze w strojach z trzema paskami była dla nas oczywista” – mówi Tomasz Salski, prezes Łódzkiego Klubu Sportowego. – „Bardzo cieszymy się, że przez najbliższe dwa sezony będziemy mogli przy tym korzystać ze wsparcia tak renomowanego partnera, jakim w świecie futbolu stał się już R-GOL.com. To firma z polskim kapitałem, która nie tylko świetnie sprawdza się jako dystrybutor największych światowych marek sportowych, ale i z powodzeniem rozwija produkcję sprzętu pod własną marką. Wierzymy, że wspólnie z R-GOL.com zrealizujemy założone cele i przeżyjemy wiele radosnych chwil.”

R-GOL.com to firma, która od blisko 20 lat istnieje na piłkarskiej mapie Polski. Mały, rodzinny biznes założony przez Marcina Radziwona przerodził się w potentata – R-GOL.com to dziś największy sklep piłkarski w Polsce i jeden z największych w Europie. Potwierdzają to przede wszystkim setki tysięcy zadowolonych Klientów i branżowe nagrody, które niejednokrotnie padały łupem firmy wywodzącej się z Warmii i Mazur. Perłą w koronie jest warszawskie centrum piłkarskie przy ulicy Puławskiej 255, gdzie na ponad 600 metrach kwadratowych rozciąga się swoista futbolowa świątynia, w której każdy – od profesjonalisty po amatora – znajdzie to, czego potrzebuje, aby w stu procentach cieszyć się swoją miłością do piłki.

„Miasto o takim potencjale, nie tylko piłkarskim, jak Łódź, zasługuje na klub w najwyższej klasie rozgrywkowej i dobrze się stało, że po krótkiej przerwie ŁKS Łódź wraca do elity. Jako firma jesteśmy dumni, że możemy być częścią wspaniałej historii, która pisze się na naszych oczach. Od niemal 20 lat jesteśmy blisko piłkarzy i kibiców, a połączenie sił z takim klubem jak ŁKS jedynie potwierdza naszą pozycję lidera” – podkreśla Marcin Radziwon, prezes R-GOL.com. – „Cieszymy się, że budowana od lat marka znalazła uznanie w oczach przedstawicieli ŁKS-u i mamy nadzieję, że podpisana dziś umowa jest jedynie wstępem do długoletniej współpracy, a wkrótce razem z Łódzkim Klubem Sportowym będziemy tworzyć zgrany zespół w Polsce, a w przyszłości także na europejskich stadionach” – dodaje Radziwon.

Warto dodać, że na współpracy ŁKS-u z R-GOL.com zyskają także sympatycy biało-czerwono-białych. – Nasze wspólne działania mają na celu przede wszystkim skupienie się na Kibicach. To oni bowiem są sercem Klubu. Wierzymy, że dzięki naszym wspólnym działaniom dostarczymy im niezapomnianych wrażeń. Przygotowaliśmy dla nich wiele atrakcji. Pierwsze już w piątek przed meczem z Lechią Gdańsk, inaugurującym rozgrywki Ekstraklasy w sezonie 2019/20. Na wszystkich czekamy w Strefie Kibica, gdzie będzie można zmierzyć się w piłkarskich konkurencjach przygotowanych przez R-GOL.com. Na fanów „Rycerzy Wiosny” czeka także wiele promocji i akcji specjalnych, a świat piłkarskiego sprzętu stanie przed nimi otworem – zapowiada prezes nowego partnera łódzkiego klubu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›