Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Quest i Tour de Pologne – 10 lat razem

Tour de Pologne UCI World Tour kontynuuje współpracę z firmą Quest. Producent strojów będzie odpowiedzialny za produkcję koszulek kolarskich na wszystkie wyścigi organizowane przez Lang Team.

Fani Tour de Pologne, na pewno ucieszą się także ze specjalnej kolekcji koszulek kolarskich, zaprojektowanej z myślą o 95-tych urodzinach wyścigu.

„Jesteśmy związani z marką Quest od 2013 roku. Zawsze możemy liczyć pełen profesjonalizm, a także osobiste zaangażowanie w nasz narodowy wyścig. Oprócz koszulek wszystkich klasyfikacji, Quest produkuje dla nas też koszulki na wyścig dla amatorów, dla wszystkich uczestników i uczestniczek Tour de Pologne Junior, a także koszulkę lidera na ORLEN Wyścig Narodów!” – mówi Dyrektor Generalny wyścigu, Czesław Lang i dodaje – „Chcemy współpracować z najlepszymi, a Quest to gwarancja jakości.”

Marka Quest to firma rodzinna, została stworzona przez Ewę i Maję Włoszczowską. Od lat produkuje w Jeleniej Górze stroje kolarskie, ubrania dla rowerzystów i sportowców innych dyscyplin. Od lat ubiera najlepszych kolarzy Tour de Pologne – liderów i zwycięzców klasyfikacji. Koszulkę lidera klasyfikacji z logo Quest podczas naszego narodowego wyścigu zakładali tak znakomici zawodnicy, jak choćby Michał Kwiatkowski, Rafał Majka, Pascal Ackermann, Ethan Hayter, czy Dylan Teuns. Lista jest znacznie dłuższa. Co więcej, Quest jest także sponsorem klasyfikacji Najaktywniejszy Zawodnik w wyścigu dla dzieci Tour de Pologne Junior, który odbywa się na części trasy wyścigu UCI World Tour.

W tym roku, w 95. rocznicę urodzin wyścigu, Quest wraz z Lang Team zaprojektowali i wyprodukowali specjalną edycję odzieży kolarskiej. Projekt koszulki symbolizuje 80 edycji wyścigu/ Kolejnych kolarzy w koszulkach Quest zobaczymy już niebawem. 80. Tour de Pologne UCI World Tour potrwa od 29 lipca do 4 sierpnia.

Najnowsze

Autopay sponsorem Lecha Poznań UAM

Polska spółka technologiczno-finansowa, Autopay została sponsorem Lecha Poznań UAM Logo marki pojawi się pod numerem na koszulkach ...

Całość ›

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›