Quest i Tour de Pologne – 10 lat razem
Tour de Pologne UCI World Tour kontynuuje współpracę z firmą Quest. Producent strojów będzie odpowiedzialny za produkcję koszulek kolarskich na wszystkie wyścigi organizowane przez Lang Team.
Fani Tour de Pologne, na pewno ucieszą się także ze specjalnej kolekcji koszulek kolarskich, zaprojektowanej z myślą o 95-tych urodzinach wyścigu.
– „Jesteśmy związani z marką Quest od 2013 roku. Zawsze możemy liczyć pełen profesjonalizm, a także osobiste zaangażowanie w nasz narodowy wyścig. Oprócz koszulek wszystkich klasyfikacji, Quest produkuje dla nas też koszulki na wyścig dla amatorów, dla wszystkich uczestników i uczestniczek Tour de Pologne Junior, a także koszulkę lidera na ORLEN Wyścig Narodów!” – mówi Dyrektor Generalny wyścigu, Czesław Lang i dodaje – „Chcemy współpracować z najlepszymi, a Quest to gwarancja jakości.”
Marka Quest to firma rodzinna, została stworzona przez Ewę i Maję Włoszczowską. Od lat produkuje w Jeleniej Górze stroje kolarskie, ubrania dla rowerzystów i sportowców innych dyscyplin. Od lat ubiera najlepszych kolarzy Tour de Pologne – liderów i zwycięzców klasyfikacji. Koszulkę lidera klasyfikacji z logo Quest podczas naszego narodowego wyścigu zakładali tak znakomici zawodnicy, jak choćby Michał Kwiatkowski, Rafał Majka, Pascal Ackermann, Ethan Hayter, czy Dylan Teuns. Lista jest znacznie dłuższa. Co więcej, Quest jest także sponsorem klasyfikacji Najaktywniejszy Zawodnik w wyścigu dla dzieci Tour de Pologne Junior, który odbywa się na części trasy wyścigu UCI World Tour.
W tym roku, w 95. rocznicę urodzin wyścigu, Quest wraz z Lang Team zaprojektowali i wyprodukowali specjalną edycję odzieży kolarskiej. Projekt koszulki symbolizuje 80 edycji wyścigu/ Kolejnych kolarzy w koszulkach Quest zobaczymy już niebawem. 80. Tour de Pologne UCI World Tour potrwa od 29 lipca do 4 sierpnia.