Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZU Sponsorem Górnika Łęczna

PZU podczas rundy jesiennej Fortuna 1 Ligi będzie Oficjalnym Sponsorem Górnika Łęczna, logotyp firmy znajdzie się na rękawie zawodników klubu.

„Dziś do grona sponsorów Górnika Łęczna dołącza Grupa PZU. Chcemy, aby Zielono-Czarni rośli w siłę nie tylko pod względem sportowym. Tak samo zależy nam na budowie odpowiedniego zaplecza finansowego, który pozwoli na realizację naszych sportowych ambicji i celów. Jestem przekonany, że razem z Grupą PZU będziemy walczyć o jak najlepszy wynik sportowy” – powiedział Adam Laskowski, Prezes Zarządu Górnik Łęczna S.A.

„W ramach programu Dobra Drużyna PZU wspieramy lokalne kluby sportowe i akademie dla dzieci i młodzieży, dlatego zależy nam, aby ich wychowankowie dalej mogli rozwijać się w kierunku sportu zawodowego. W tym celu naszym sponsoringiem obejmujemy również lokalne profesjonalne drużyny. Od teraz gramy z Dumą Lubelszczyzny – Górnikiem Łęczna! Drużyna Zielono-Czarnych ma doświadczenie w grze w ekstraklasie, a w poprzednim sezonie doszła do półfinału rozgrywek o Puchar Polski. Liczymy, że ten nadchodzący będzie obfitował w kolejne piłkarskie sukcesy zarówno młodych zawodników akademii, jak i pierwszej drużyny Górnika” – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji w PZU.

Do programu Dobra Drużyna PZU dołączy Akademia Górnik Łęczna, w której obecnie trenuje blisko 450 dzieci i młodzieży. Górnik Łęczna posiada jedyną na Lubelszczyźnie akademię ze złotą gwiazdką w programie Certyfikacji PZPN dla szkółek piłkarskich.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›