Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

PZU oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

PZU został Sponsorem Oficjalnym 80. Tour de Pologne. Największy polski ubezpieczyciel jest także sponsorem jednej z najważniejszych klasyfikacji wyścigu – Najlepszy Góral PZU Tour de Pologne.

Jubileuszowa edycja największej cyklicznej imprezy sportowej w Polsce i Europie Środkowej rozpocznie się 29 lipca br. w Poznaniu, a zakończy się 4 sierpnia br. na krakowskich Błoniach.

– „Sportowych emocji w tym roku na pewno nie zabraknie. Przygotowaliśmy piękną, wymagająca trasę, która jest zupełnie inna od tej z ubiegłego roku, ponieważ po kilku latach nieobecności przerzucamy wyścig ze wschodniej do zachodniej Polski. Ruszamy z Poznania, a później przed nami etapy: Leszno – Karpacz, Wałbrzych – Duszniki Zdrój, Strzelin – Opole, Pszczyna – Bielsko-Biała, czasówka w Katowicach, Zabrze – Kraków. Znam tę trasę doskonale, cały rok starannie ją planowaliśmy i jestem przekonany, że stanie się areną fantastycznej rywalizacji” – zapowiada dyrektor generalny wyścigu Czesław Lang.

Podobnie jak we wcześniejszych latach, PZU został Sponsorem Oficjalnym wyścigu oraz klasyfikacji Najlepszy Góral PZU Tour de Pologne.

„W jubileuszowej edycji największej cyklicznej imprezy sportowej w Polsce nie może zabraknąć PZU, który od lat wspiera najważniejsze sportowe wydarzenia. Tour de Pologne to nie tylko wielka idea, ale też znakomita promocja sportu, który w wersji amatorskiej jest dostępny praktycznie dla każdego. Jeździć na rowerze można w każdych warunkach i jest to jedna z najbardziej popularnych aktywności. Wpisuje się to w realizację jednego z głównych celów prewencyjnych PZU, jakim jest troska o sprawność fizyczną i profilaktykę zdrowotną, aby na trwałe zmieniać nawyki Polaków i poprawiać jakość ich życia” – mówi Łukasz Turkowski, dyrektor zarządzający ds. marketingu, sponsoringu i prewencji w PZU.

Etapy z premiami górskimi są częścią Tour de Pologne od 60 lat. Wyłaniają one najlepszego „górala”, który zyskuje punkty w rankingu UCI, a na mecie każdego odcinka jest osobno dekorowany i zakłada wyjątkową lidera klasyfikacji górskiej. Klasyfikacja górska PZU jest nie tylko prestiżowa, lecz również niezwykle widowiskowa, a kwestia ostatecznego zwycięstwa w niej zwykle waży się do ostatniej chwili. Podczas tegorocznego 80. Tour de Pologne kolarze będą rywalizowali o charakterystyczną koszulkę Najlepszego Górala PZU Tour de Pologne na 11 premiach górskich.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›